La 1 ianuarie 2007, odata cu intrarea Romaniei in UE a debutat si noua campanie de imagine Bucegi.
Pentru cei multi pe care nu-i stie nimeni, pentru cei cinstiti, pentru cei care au mers la munca zi de zi, pentru cei care au dus greul tranzitiei 17 ani, pentru cei care care au plantat ca sa culeaga, pentru cei care nu au asteptat sa le pice ceva din cer, pentru cei care s-au gandit la viitor, pentru cei care si-au pastrat optimismul, pentru cei multi care au pus umarul la integrarea in Uniunea Europeana, Bucegi ridica paharul.

Uitandu-ne la integrarea altor tari si cunoscand viata politica din Romania, s-a intamplat ceea ce am anticipat. Au aparut declaratii ale unor diverse personaje care isi atribuie meritul integrarii. Dupa ce a fost miza electorala ani de zile, integrarea devine acum capital electoral. Ori in toata aceasta poveste, se pierd oamenii obisnuiti. Oameni care nu au stat la masa negocierilor la Bruxelles, dar care s-au luptat cu greutatile vietii de zi cu zi si nu s-au batut cu pumnul in piept si nu s-au martirizat pentru asta. Oamenii Bucegi., declara Bertha Niculescu, creative Sister, intr-un comunicat al agentiei. Si am mai anticipat ceva: multe branduri care vor incepe brusc sa-si lege comunicarea de UE, indiferent de pozitionarea pe care o aveau cu un an in urma.

De la relansarea din 2001, Bucegi este alaturi de romani impreuna la bine si la rau. Nu de niste romani cu probleme specifice ci de toti romanii care mai devreme sau mai tarziu sunt afectati de transformarile prin care trece societatea. 2006 a fost anul nesigurantei si a temerilor legate de integrarea in UE. Despre asta, le-a vorbit si Bucegi oamenilor. 2007 este poate cel mai potrivit moment pentru romani sa-si traga sufletul pentru o secunda si sa se bucure.

Asa cum a vazut-o si regizorul Richard Reens, noua campanie Bucegi este o campanie despre eroism. Eroismul de a-ti face treaba cinstit fara sa te plangi, trecand peste greutati si pastrandu-ti convingerea ca intr-o buna zi munca ta va da roade. Acestor oameni, Bucegi vrea sa le multumeasca.

Filmarile au durat 2 zile si au implicat multiple schimbari climaterice. A nins cand a trebuit sa ninga, a fost soare dupa ce de fapt soarele apusese, iar ploaia a disparut cand nu era nevoie de ea. In prezent, campania se desfasoara pe 6 statii tv: Antena 1, TVR 1 si TVR 2, ProTV, Prima Tv si TV Sport.

Echipa implicata in dezvoltarea campaniei a fost formata din Marius Melesteu, Andreas Stieber, Narcisa Camarasoiu si Monica Tamas (din partea Brau Union Romania), Vili Pacuretu, Rafaela Beldie, Delia Arghir, Liudmila Matei, Bertha Niculescu, Alexandra Tinjala (din partea Sister) plus Richard Reens (regizor) si Multimedia Est (casa de productie).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri