Starbucks a castigat aproximativ 2,3 miliarde dolari din publicitate gratuita in ultimele zile dupa ce un pahar de cafea Starbucks s-a strecurat in decorul ultimului episod Game of Thrones. Desi multi au zis ca a fost lasat intentionat, producatorii au negat acuzatiile si, mai mult, au spus ca nu era cafea Starbucks. Cu toate acestea, cel mai mare lant de cafenele a raportat castiguri de 2,3 miliarde dolari in urma acestei gafe.

In cel de-al patrulea episod al sezonului opt Game of Thrones, fanii au observat ceva neobisnuit in cadrul unei scene. Fotografii si videoclipuri cu un pahar de cafea modern, care nicidecum nu parea sa faca parte din decor, s-au viralizat instant, iar socia media nu a intarziat in a spune ca ar fi vorba despre Starbucks, desi logo-ul brandului nu este destul de vizibil.

Stacy Jones, chief executive officer al companiei de marketing Hollywood Branded, a estimat un castig de aproximativ 2,3 miliarde dolari pentru Starbucks din gafa Game of Thrones. Jones a citat serviciile Critical Mention, potrivit carora Starbucks a fost citat de 10.627 de in online, radio si TV in intreaga lume, scrie nme.com.

“Este o oportunitate unica pentru Starbucks. Si este doar varful icebergului pentru ca nu sunt monitorizate si estimate absolut toate discutiile din viata reala si din social media”, a explicat Jones.

Pe de alta parte, patforma de social media Talkwalker a numarat peste 193.000 de mentiuni in social media in doar 48 de ore de la premiera episodului de duminica.

Starbucks a refuzat sa comenteze informatiile despre castigurile din publicitatea gratuita. Marti, HBO a editat episodul, iar paharul de cafea a fost scos din scena.

Sursa foto: Twitter

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri