Pe 17 octombrie, Bucurestiul va gazdui unul dintre cele mai importante evenimente din industria de creativitate. Conferinta Globala IAA „Creativity4Better” revine cu o a treia editie si va aduce in fata comunitatii creative locale si internationale speakeri de top la nivel global.

Prezentarile de pe scena „Creativity4Better” vor atinge subiecte diverse, de la restructurarea organizatiilor pentru a imbratisa cerintele erei digitale, modul in care creativitatea contribuie la evolutia unor intregi culturi, pana la inovatia in tehnologie, in design si in mass-media, toate stand sub umbrela creativitatii si a culturii inovatiei, care reprezinta tema principala a editiei din acest an.

„Continuam cu ambitie demersul nostru de a transforma Bucurestiul intr-un hub al creativitatii, prin a inspira comunitatile creative locale si globale si a aduce cei mai relevanti speakeri in fata lor. Anul acesta, conferinta va reuni profesionisti din domenii diverse, care au in comun o contributie valoroasa la inovarea industriilor in care activeaza. Cu ajutorul speakerilor nostri, ne propunem sa inspiram comunitatea MarCom sa fie mai curajoasa, sa stimuleze creativitatea si sa imbratiseze inovatia, astfel incat sa obtina rezultate remarcabile.”, spune Valer Hancas, Presedinte IAA Romania.

Cea de-a treia editie va reuni personalitati vizionare si creativi multi-premiati, printre care se numara: Karim Rashid, o legenda a design-ului, Jacques Seguela, Fondator RSCG si Chief Creative Officer de mai bine de 25 de ani, supranumit „monstrul sacru al publicitatii franceze”, Rory Sutherland, Vice-Chairman Oglivy UK si un simbol al industriei de advertising din Marea Britanie, Geoffrey Hantson, Creative Officer Happines, agentie afiliata FCB, probabil unul dintre cei mai premiati creativi din lume.

Pe langa ei ii vom avea pe scena pe Noah Khan, Regional President Digital & Innovation TBWA & DAN pentru CEE, Middle East si Africa, cel care a dezvoltat, printre altele, campania de sustinere a drepturilor femeilor din Arabia Saudita de a conduce automobile, Blake Harrop, Managing Director Wieden & Kennedy Amsterdam, Agentia Anului in 2018 (Adweek) si Suresh Mathai, CEO Continuum Global, San Francisco, expert in scalarea programelor de marketing prin data analytics, pentru branduri leader de piata.

Conferinta va avea loc la Opera Nationala, iar biletele pot fi achizitionate online pe www.creativity4better.com la pretul de 265 euro (+TVA) pentru membrii IAA, pret special valabil in perioada 15 mai – 15 iunie 2019.

IAA Romania este cea mai vasta si mai reprezentativa asociatie profesionala a industriei de marketing, comunicare si media, un parteneriat strategic unic ce reprezinta interesele a peste 110 companii active in industrie: clienti de publicitate, agentii de publicitate si media si institutii mass media. Obiectivul IAA este sa transforme Romania intr-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing si comunicare.

IAA Romania este afiliata la IAA Global cu sediul la New York si filiale in peste 56 de tari. Pentru activitatea sa la standarde de excelenta, IAA Romania a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activa si creativa filiala din lume.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri