Mastercard, in calitate de partener Electric Castle pentru cel de-al cincilea an consecutiv, creeaza pentru participantii la festival primul hub senzorial, intitulat Sensory Playground.

In cadrul Mastercard Sensory Playground, festivalierii vor avea parte de o calatorie guvernata de simturi, in care, prin intermediul tehnologiei vor descoperi noi dimensiuni ale muzicii. Participantii Electric Castle vor experimenta, rand pe rand, sfere care genereaza vizualuri sau vibreaza, o statie de veste SubPac ce imprima ritmul muzicii pe corp, o proiectie interactiva si un photocorner in care vor gasi un generator Van der Graaf cu efecte electrostatice. Tot aici, invitatii sunt asteptati in pop-up shop-ul dedicat, cu o colectie-capsula intitulata Summer Vibes, semnata de IVY si The Stories of O, ce include modele de tricouri, hanorace si pelerine de ploaie care celebreaza simturile.

„Parteneriatul cu Electric Castle, ajuns la a cincea editie, reprezinta pentru noi o ocazie speciala de a fi din nou alaturi de toti fanii festivalului, de a trai si simti impreuna emotia electrica a celor cinci zile de festival, imbratisand atat diferentele, cat si asemanarile dintre noi. Anul acesta, mai mult ca niciodata, ne dorim sa celebram puterea muzicii de a aduce oamenii impreuna, mai ales in contextul celei mai recente etape in evolutia identitatii noastre de brand. Si cum altfel puteam face acest lucru, decat prin crearea unui spatiu special in care muzica, tehnologia si experientele de neuitat sunt ingredientele principale?”, a declarat Ada Iftodi, Marketing Manager, Mastercard.

Anul acesta, Mastercard a adaugat o noua fila in povestea identitatii de brand si a lansat logo-ul audio, o arhitectura sonora complexa care reprezinta cea mai recenta evolutie a brandului. Ca o continuare fireasca a acestei lansari, dar si pentru ca inovatia face parte din ADN-ul sau, Mastercard creeaza pentru participantii la Electric Castle primul hub senzorial, intitulat Sensory Playground.

Electric Castle si Mastercard se afla deja la cea de-a cincea editie in care le ofera fanilor modalitati de plata simple si eficiente, atat pentru bilete, cat si in cadrul evenimentului, incurajand astfel platile contactless. Toti cei care platesc cu cardul Mastercard in cadrul festivalului vor avea acces tip fast lane la activarile din cadrul Sensory Playground. Totodata, festivalierii vor avea alternativa de a plati direct cu cardul Mastercard in locurile special semnalizate.

Citeste si:
Tremend si Mastercard incheie o alianta pentru digitalizarea platilor
Tremend si Mastercard incheie...

Mastercard, www.mastercard.com, este o companie de tehnologie in industria globala de plati. Operam cea mai rapida retea de procesare a platilor din lume, oferind un liant intre consumatori, institutii financiare, comercianti, autoritati si companii din peste 210 tari si teritorii. Produsele si solutiile Mastercard fac activitatile zilnice de comert – cum ar fi cumparaturile, calatoriile, derularea unei afaceri sau managementul finantelor – mai simple, mai sigure si mai eficiente pentru toata lumea. Urmariti-ne pe Twitter: participati la discutiile de pe blogul Beyond the Transaction si inregistrati-va pentru cele mai noi stiri.

Ajuns la cea de-a 7-a editie, Electric Castle este festivalul ce a redefinit industria de entertaiment din Romania, oferind experienta de festival 100% autentica, in decorul unic al unuia dintre cele mai emblematice monumente istorice din Transilvania - castelul Banffy din Bontida (Cluj). Anual, zeci de mii de spectatori din peste 20 de tari, aleg sa traiasca experienta festivalului ce ofera un line up eclectic din aproape toate zonele muzicale, dar si o generoasa zona dedicata New Media Arts, evenimente dedicate filmului sau altor arte si activitati complexe.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Mastercard: FinTech-urile trebuie sa arate dovada succesului comercial