International Advertising Association (IAA) si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) anunta inceperea inscrierilor pentru cea de-a patra editie a EFFIE Awards Romania.
Festivalul va avea, incepand cu anul acesta, trei noi categorii: ôPharmaceuticalsö, ôDavid vs. Goliathö si ôRenaissanceö. Inscrierile la editiile precedente ale unor campanii derulate pentru medicamente, vitamine, produse de prim ajutor si aparatura de specialitate au dus la aparitia categoriei ôPharmaceuticalsö.

ôDavid vs. Goliathö, o categorie noua si la nivel international, va premia brandurile mici, existente deja pe piata, care au inregistrat performante remarcabile desi au concurat cu marci mari, stabile si foarte puternice pe piata sau au adus provocari liderilor categoriilor din care fac parte.

Campaniile care au reusit sa resusciteze un brand mai ôbatranö sau aflat in declin, sau sa ajute un brand sa atraga noi audiente si sa redevina relevant pentru categoria lui sau pentru piata vor fi premiate in cadrul competitiei ôRenaissanceö.O alta noutate a EFFIE Awards 2007 este impartirea categoriei ôFood productsö in doua categorii distincte: ôFood products Iö (de ex.: carne, lapte si produse lactate, mancare pentru animale) si ôFood products IIö (de ex.: snacks-uri, dulciuri), informeaza un comunicat al festivalului.

Festivalul de anul acesta va avea, in total, 18 categorii: ôFood products Iö, ôFood products IIö, ôNon-Food productsö (FMCG ľ de ex.: haine, incaltaminte, accesorii, cosmetice), ôAlcoholic beveragesö, ôNon-alcoholic beveragesö, ôDurablesö (de ex.: masini, electronice, mobila), ôRetailö, ôFinancial servicesö, ôMedia & Entertainmentö, ôImage, social nonprofit campaignsö (inclusiv publicitate politica, ONG-uri, sociale), ôTelecommunicationsö, ôPromotions FMCGö, ôPromotions non-FMCGö, ôNew product and service introductionö (orice campanie care lanseaza un nou produs care nu este o extensie de gama), ôDavid vs. Goliathö, ôPharmaceuticalsö, ôRenaissanceö, ôOthersö (de ex.: produse de lux si servicii, software, imobiliare, transport, turism).

Toate categoriile au un punctaj minim, pe care o campanie trebuie sa il atinga pentru a putea obtine premiul Gold, Silver sau Bronze EFFIE, fiind posibil sa se acorde premiu Silver sau Bronze, fara ca in cadrul sectiunii respective sa se acorde si Gold EFFIE. Grand EFFIE este acordat campaniei care obtine cel mai mare punctaj global al anului.

Categoriile ôPromotions FMCGö si ôPromotions non-FMCGö nu pot concura pentru Grand EFFIE. Inscrierile se pot face pana la data de 9 martie 2007, la compania organizatoare - Millenium Communications. Campaniile trebuie sa fi rulat in anul 2006, pe cel putin un suport media, sa aiba obiective clare si sa prezinte dovada indeplinirii sau depasirii acestora. Ele trebuie sa combine in mod reusit toate disciplinele unui program de marketing si sa demonstreze parteneriatul dintre agentie si client in construirea unei marci. Jurizarea campaniilor inscrise in concurs se va face in doua runde, in data de 27, respectiv, 28 martie 2007. Castigatorii vor fi anuntati in cadrul galei de premiere, care va avea loc in data de 29 martie.

Premiile EFFIE au fost acordate pentru prima data in Statele Unite ale Americii, in 1968, de New York American Marketing Association, drept recunoastere pentru cele mai eficiente campanii de publicitate ale anului. Prima editie EFFIE din Romania a festivalului a avut loc in anul 2004.
Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â.├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din sec╚Ťiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri