Cultura MacDonald's, ii spun unii, in timp ce altii reneaga buna reputatie si asta pentru ca produsele sale sunt considerate nesanatoase. Cu toate acestea, marea majoritate voteaza pentru I'm lovin' it!

Cred in impactul McDonalds, fiindca fiecare lansare a facut senzatie si fiindca reputatia i-a precedat implementarea si in Romania, unde din fericire nu si-a dezamagit consumatorii, ci s-a ridicat peste nivelul asteptarilor. Fiecare McDonalds are un format usor de recunoscut si foarte prietenos, restaurantele din tara noastra sunt adevarate spatii sociale, indiferent de sezon sau interval al zilei. Ma uit la Piata Romana, de exemplu, unde este un furnicar permanent de studenti, elevi si foarte multi tineri care se intalnesc acolo chiar si numai pentru un suc, sau la cel din Otopeni, unde este plin in week-end de familii cu copii mici curiosi sa afle ce mai contin ultimele pachete promotionale, s precizat pentru Wall-Street Linda Willy, director executiv al agentiei de publicitate BtB Advertising.

Noul ulei, menit sa revolutioneze alimentatia

McDonald a ales. Mai bine zis, McDonald's a ales noul ulei fara grasimi, pentru prajirea cartofilor care sunt foarte importanti pentru brand.

Chiar daca a reusit sa descopere noul ulei mult mai sanatos, nu a fost anuntata data cand acesta va incepe sa fie folosit in toate cele 13.700 de restaurante McDonald din SUA. Purtatorul de cuvant al companiei, Walk Riker, a precizat ca uleiul este deja folosit in 1200 de restaurante din SUA, insa a refuzat sa specifice care sunt acelea, eventual care este momentul in care a inceput sa fie folosit uleiul. McDonald's, o cultura de masa, pe masa McDonalds este si ramane un jalon atat in cultura sociala, cat si in cea de consum si cred ca este bine ca fiecare sa aiba optiunea de a alege pe cont propriu daca trece prin vagonul lui Ronald McDonald sau nu, conchide Linda Willy.