Seminariile Festivalului AdPrint debuteaza in forta pe 9 februarie, la Brasov, cu prezentarea sustinuta de Ami Hasan Aristotle and emotional brand building.
Fondator al agentiei hasan&partners, Ami a fost de doua ori membru al juriului de la Cannes, Clio si D&AD si a castigat numeroase premii la festivaluri precum Clio, Epica, Cresta, Cannes, dar si Grand AME (Advertising & Marketing Effectiveness), distinctie primita anul trecut.

In cea de-a doua parte a zilei, Amir Kassaei, Chief Creative Officer si Partener Asociat al DDB Group Germania va sustine cel de-al doilea seminar 4th dimension The four dimensions of creativity in our business. Amir este unul dintre cei mai premiati creativi din Europa: nu mai putin de 700 de trofee fiindu-i decernate in festivaluri precum Cannes, Clio, London International Advertising Awards, Epica, Art Directors Club Germany, Art Directors Club New York, Eurobest, Cresta, Golden Award of Montreux, One Show, CCA.

Jure Apih, presedinte al festivalului Golden Drum, si Meta Dobnikar, vice-presedinte, vor incheia ziua de vineri cu prezentarea InterContinental Advertising Cup precum si a editiei din 2007 a festivalului Golden Drum.

Sambata, 10 februarie, Frank Bodin, presedintele juriului, va sustine seminarul Quality in print advertising and challenges to the advertising teams of the future, care se va incheia cu o discutie de grup cu membrii juriului.

Seminariile sunt oferite anul acesta de HP si se adreseaza atat creativilor cat si oamenilor de marketing, reprezentantilor industriei de comunicare, jurnalistilor si studentilor. Faptul ca AdPrint reuneste diverse agentii de publicitate, diverse printuri din diverse domenii ne face sa consideram diversitatea ca fiind una din valorile festivalului AdPrint. La HP, consideram ca diversitatea reprezinta un element cheie al creativitatii, inovatiei si inventiei. Viziunea noastra despre diversitate este una de proportii globale. O viziune ce necesita actiuni curajoase si indraznete ale multor oameni din intreaga lume. Suntem mandri sa impartasim ceea ce noi am invatat pe parcurs precum si aspiratiile pe care dorim sa le concretizam in prezent declara Erich Chirea, Marketing and Communications Manager HP, intr-un comunicat al festivalului.

Produsele si solutiile HP sunt concepute pentru o diversitate de persoane, care lucreaza in domeniul designului grafic, fotografiei profesioniste, imprimarii comerciale si industriale. Tocmai pentru ca HP ofera aceste solutii am decis sa sprijinim un festival dedicat exclusiv printului, festival ce a devenit un reper in industria publicitatii din Europa continua el. In cadrul festivalului, aceste solutii vor fi oferite de HP tuturor participantilor la evenimentele AdPrint. Cea de-a opta editie a festivalului se va desfasura in perioada 8-11 februarie 2007 in Brasov. Inscrierile pentru evenimentele festivalului se fac online pana pe 5 februarie, pe site-ul competitiei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri