We sell, or else... acesta este unul dintre credo-urile grupului Ogilvy in intreaga lume. Iar Mirel Plesca, noul Director Financiar al grupului Ogilvy Romnia, impartaseste aceasta viziune despre activitatea intr-o agentie de publicitate.

La intrebarea ce-a facut in ultimii 5 ani, despre Mirel Plesca se poate raspunde cu usurinta: a fost la conducerea Departamentului Financiar al agentiilor Red Cell si 141, membre ale retelei WPP, proaspat intrate in familia Ogilvy.

Anii petrecuti ca Director Financiar al celor doua companii, l-au ajutat pe Mirel sa dobndeasca o buna cunoastere a specificului pe care industria publicitatii il are si pe plan financiar. Anul trecut, Mirel a absolvit si un MBA, obtinnd astfel si o viziune mai complexa asupra business-ului.

Promovarea lui Mirel in functia de Director Financiar al grupului nostru a fost pentru mine o decizie... naturala a afirmat Manuela Necula, Head of Country Ogilvy grup Romnia. Mirel este un director financiar care aduce organizatiei noastre, pe lnga un inalt profesionalism in domeniul financiar, si o profunda intelegere a business-ului din domeniul nostru, precum si o implicare in latura sa comerciala a subliniat Manuela Necula.

Care sunt prioritatile noului director financiar al Ogilvy grup Romnia? Mi-a placut intotdeauna sa construiesc. Si asta voi face si de acum inainte a declarat Mirel Plesca. Voi construi un departament financiar solid si flexibil, care sa raspunda att cerintelor provenite din faptul ca suntem un business de servicii, ct si nevoii de a livra profit pe fiecare din cele 6 companii ale grupului, pe care o avem ca orice business sanatos a mai adaugat Mirel.

Grupul Ogilvy face parte din WPP, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare din lume. In Romnia, Ogilvy are astazi sase divizii: Ogilvy & Mather Advertising, fondata in 1994, MindShare Media, fondata in 1997 (fosta Network), Ogilvy Public Relations Worldwide, fondata in 1999, Media Insight, fondata in 2000, si Red Cell si 141, integrate sub umbrela grupului la inceputul acestui an.