Noul numar al revistei Blu, care se gaseste la toate farmaciile Sensiblu din tara, aduce cu sine o schimbare la nivel grafic si editorial, realizate pentru a sustine noua pozitionare a brandului Sensiblu.
Revista Blu este o prezenta inedita pe piata de publishing din Romania, numarandu-se printre putinele reviste pe care companiile le publica pentru clientii lor (customer magazine). Tiparita in 130.000 de exemplare, revista are aparitie lunara si este distribuita gratuit in farmaciile Sensiblu, dar si in centre de frumusete sau de afaceri. In cei 2 ani si jumatate de la aparitie, Blu a reusit sa aduca comunicarii Sensiblu un element unic, care diferentiaza cea mai cunoscuta companie de retail din domeniul farmaceutic de la noi de toti competitorii sai.

Revista Blu este mijlocul prin care Sensiblu interactioneaza cu clientii sai intr-un mod dinamic si inedit, ajutandu-ne sa comunicam eficient cu acestia, sa fim mereu la curent cu ceea ce cititorii asteapta de la noi, dar si sa ne asiguram realizarea obiectivelor de marketing propuse, intr-un mod cat mai atractiv si profesionist, spune Roxana Firmanciuc, Consumer Relationship Manager A&D Pharma.

Vrand sa fie si mai aproape de clientii sai barbati si femei cu un stil de viata activ, cu spirit antreprenorial, bransati la ce se intampla in jurul lor si care, desi au putin timp liber, vor sa fie mereu bine informati Sensiblu a decis schimbarea conceptului editorial si grafic incepand cu numarul din ianuarie 2007. Partener in acest proiect a fost Re:ply, companie cu care lucreaza inca de la inceput pe acest proiect.

Re:ply a re-desenat revista si a propus un concept editorial proaspat si functional, prin care sa ofere cititorilor, intr-un mod placut, informatii relevante si care sa-i ajute sa ia deciziile cele mai bune pentru ei si cei apropiati atunci cand este vorba despre sanatate, ingrijire si frumusete. Revista abordeaza teme familiare target-ului, din perspectiva acestuia, folosind oameni obisnuiti de la clienti Sensiblu la medici, cercetatori, farmacisti, dar si directori de companii sau scriitori si actori. Aceasta abordare da mai multa credibilitate, relevanta si caldura revistei, facand-o o lectura si mai interesanta. Revista contine un insert cu promotiile din farmaciile Sensiblu, ceea ce ofera un beneficiu in plus clientilor.

Blu este un instrument de soft selling, un proiect indraznet prin faptul ca imbina interesele de marketing ale Sensiblu cu strategiile jurnalistice, reusind sa transmita clientilor un mesaj coerent, intr-o maniera inedita si prietenoasa. Pe de-o parte, Blu sprijina realizarea eficienta a nevoilor de marketing ale companiei Sensiblu, pe de alta, raspunde cu succes intereselor, preferintelor si gusturilor cititorilor sai, spune Mariejeane Rizea, coordonatoarea revistei Blu, intr-un comunicat al companiei.

Noul concept grafic si editorial este rezultatul muncii unei echipe pasionate de revista Blu: Andreea Ionescu (director de marketing), Roxana Firmanciuc (consumer relationship manager) si Adriana Andrei (responsabil de proiect) din partea Sensiblu si Diana Capatina (director editorial), Catalin Dumitru (art director), Mariejeane Rizea (coordonator de proiect), Elena Mardare (designer), Alina Musatoriu (editor), Petru Mihalea (editor), Roxana Comes (foto editor), Razvan Banica (fotograf) si Laura Abrihan/Peggy Production (productie).

Re:ply este singura companie din Romania care ofera consultanta de publishing si este solicitata in mod constant sa dezvolte concepte grafice pentru diverse publicatii mass market (Cotidianul, Tabu, Supercar, Idei in dialog, Superbebe, Ziarul etc.), sa realizeze customer magazines (Blu pentru Sensiblu, Volkswagen Spirit pentru Porsche) sau reviste interne (pentru UPC-Astral si Dacia-Renault). De asemenea, realizeaza publicatiile bilunare ale Metro Cash & Carry Romania si Moldova.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri