Violet si Vincon Vrancea au lansat joi cel de-al treilea spot TV din seria äBeciul Domnesc ľ un caracter aparteö, intitulat sugestiv äCeilaltiö.
Acesta vine in completarea celor doua productii anterioare, äBeciulö in 2005 si äInvizibilö in 2006, care, pe rand, au pozitionat explicit brandul (2005) si i-au oferit o identitate proprie in categorie (2005-2006). Anul acesta, noul spot urmareste declararea fara dubii a diferentierii consumatorului de Beciul Domnesc fata de äceilaltiö, si prin aceasta, atragerea catre valorile brandului a consumatorului mai tanar ce simte cel mai acut nevoia de a iesi in evidenta. De aceea am ales sa folosim nu doar un mesaj mai puternic, dar si un mod de realizare total nou ce va diferentia aceasta productie de orice alt spot difuzat la ora actuala.

äNoul TVC la Beciul Domnesc este foarte actual, cozile interminabile de masini au devenit ceva la ordinea zilei, cel putin in Bucuresti. De fapt, asa cred ca mi-a venit si ideea. Ce am urmarit de data asta a fost sa aducem Beciul Domnesc cat mai aproape de consumator; sa aratam, fara a fi, insa, demonstrativi, cat de aproape pot fi valorile brandului de oricine doreste sa se identifice cu ele. Am renuntat intr-un fel la lucrurile sofisticate si usor metaforice de dinainte. Beciul Domnesc face parte acum din viata fiecaruia, dar transcede limitele unui produs banal, devine o atitudine, un mod de a fi, de a vedea lumea. Ca sa inducem asta, print-un fel de negare a unei afirmatii, tot ce ne-a trebuit a fost sa surprindem oameni si atitudini in viata lor de zi cu zi. Cred, cu toata modestia de care pot fi capabil, ca am creat chiar un nou gen in peisajul publicitar autohton ľ spotul reportajö, spune Dragos Cazan, director de creatie Violet, intr-un comunicat de presa al agentiei.

Filmarile s-au desfasurat in perioada 15 decembrie 2006 ľ 15 ianuarie 2007 in mai multe locatii din Bucuresti.äCautand solutii de a prezenta scenariul intr-un mod cat mai interesant, mi-am amintit de un film pe care l-am vazut, Baraka. Acolo s-a redat apusul soarelui, care dureaza o ora, in 60 secunde. In acelasi mod am incercat sa redam si noi desfasurarea unei zile obisnuite in 25 de secunde: dimineata ľ drumul spre serviciu, cele 8 ore de serviciu, masa de pranz, seara ľ iesirea in oras. Am vrut acest spot intr-o dinamica si grafica speciale. Un rol important il au grafica textului si efectele sonore aplicate pentru ca spectatorul sa simta presiunea pe care am vrut sa o transmitemö, a precizat regizorul Eduardo Vazquez, despre tehnica de filmare.

Colaborarea echipelor implicate a fost foarte stransa pentru a ajunge la un rezultat care sa satisfaca toate cerintele unui asemenea proiect. äFaptul ca proiectele anterioare au fost de un real succes si ca Violet ĺĺsimteĺĺ brandul si publicul caruia acesta i se adreseaza, ne face sa avem mare incredere in noul spotö, completeaza si Dan Ghejan, director marketing si vanzari Vincon.

Echipa care a lucrat la producerea acestui spot este formata din: Dan Ghejan ľ Director Marketing si Vanzari Vincon Vrancea; Dragos Cazan ľ Director Creatie Violet, Dragos Cazan ľ Copywriter Violet, Liviu Drangu ľ Art Director Violet, Dan Cretu ľ Account Director Violet, Magda Schnell ľ Account Manager Violet, Eduardo Vasques ľ Regizor, Jordi Rexach ľ DOP, iar casa de productie care a derulat proiectul a fost Tandem Film, reprezentata de directorii de productie Razvan Angelescu si Monica Duta.

Infiintata in 2001, Violet Advertising este agentie de publicitate full-service, cu actionariat 100% romanesc. Printre brandurile care au acceptat provocarea Violet se numara Vincon Vrancea, Real Hypermarket, Mapei Romania, Neoset, Intersnack, Gorenje, Euromedia, Libra Bank, Beauty Shop, Marks&Spencer si altii.
Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â.├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din sec╚Ťiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri