Într-o perioadă în care adaptarea și schimbarea rapidă a paradigmelor sunt cuvintele de ordine în mediul de business, evenimentele InternetCorp se mută în mediul online, punând preț pe siguranța participanților și a partenerilor noștri, dar oferind în același timp o experiență cât mai apropiată de cea a conferințelor offline cu care ne-am obișnuit și accesul permanent la o arhivă cu resurse video pentru utilizatorii premium.

Modulul de conferințe online dezvoltat de echipele de programare și creație ale InternetCorp va include toate interacțiunile cheie pe care obișnuiam să le avem în cadrul unor evenimente offline, de la vizionarea standurilor în demo zone și până la networking-ul cu speakerii și participanții.

De asemenea, având o structură modulară, evenimentele online vor putea fi adaptate în funcție de specificațiile fiecărui tip de conferință, soluția putând fi implementată și în format white label pentru partenerii noștri.

Primul eveniment din portofoliul InternetCorp care va beneficia de noul concept va fi Future Banking, care va avea loc în mediul online pe 3 și 4 iunie.

Cum poți viziona conferințele din mediul online?

Sigur că ne va fi greu să redăm integral vibrația conferințelor offline, dar te asigurăm că vei avea parte și în online de speakeri internaționali și de reprezentanții celor mai importante companii locale din diferite industrii.

Tot ce trebuie să faci este să te înscrii la evenimentele noastre virtuale, să accesezi platforma online și să descoperi tot conținutul video pe care noi și partenerii noștri îl vom încărca sau îl vom transmite live. Atracția principală va fi Main Stage-ul, unde vei putea viziona în timp real key speech-urile și discuțiile speakerilor din fiecare panel.

Ne poți scrie pe live chat-ul disponibil în acest modul și vei putea adresa oricărui speaker întrebări, moderatorii evenimentelor urmând să le ridice în cadrul sesiunilor de dezbatere.

Nu în ultimul rând, vei putea găsi în zona de Webinar și în cea de Workshop multe alte materiale video care să te ajute în dezvoltarea personală sau în creșterea business-ului pe care îl reprezinți.

Sesiunile video vor putea fi urmărite live în platformă, cât și pe paginile de social media ale fiecărui eveniment, însă doar utilizatorii premium vor avea acces permanent și la arhiva video cu toate panel-urile, key speech-urile, webinariile și workshop-urile, precum și la prezentările PowerPoint sau Pdf.

Cum vei putea accesa prezentările și cărțile de vizită ale speakerilor?

Dacă în trecut prezentările pentru care speakerii și trainerii îți dădeau acordul pentru distribuție ți le trimiteam pe mail, acum, ca utilizator Premium, le vei putea găsi mereu la îndemână în secțiunea de Download, o arhivă cu cele mai importante resurse în pdf și ppt la care poți avea acces oricând.

De asemenea, din dorința de a facilita relațiile de business și crearea de oportunități am dezvoltat și un modul de Networking. Aici, utilizatorii premium vor putea intra în contact cu speakerii și partenerii noștri, putând astfel programa întâlniri face to face sau deschizând dicuțiile via email.

Ca partener, mai poți să îți prezinți produsele și soluțiile ca în trecut?

Zonele expoziționale din cadrul evenimentelor InternetCorp atrăgeau zeci de participanți care testau soluțiile sau produsele partenerilor noștri și încheiau deal-uri chiar la stand. În noul context, mutăm aceste interacțiuni în online, utilizatorii conferințelor urmând să găsească la standurile virtuale soluțiile potrivite nevoilor lor.

Noi ne vom asigura că vei avea mereu o fereastră deschisă către furnizorii de servicii și o adresă de contact la un click distanță, astfel încât să-ți fie la fel de ușor să faci business ca în mediul offline.

Lunch sau aperitive? Sigur că da!

Deși mediul virtual ne definește tot mai mult noua realitate, vrem să construim o experiență cât mai reală a ceea ce înseamnă un eveniment, iar acest lucru include bineînțeles și celebrele pauze de cafea și lunch-ul binemeritat de la final.

Singura diferență va fi că ne vom bucura de bunătățile livrate de partenerii noștri din zona de food delivery la noi acasă sau la birou, dar în deplină siguranță.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri