In perioada 11 24 aprilie, asociatia studenteasca Voluntari pentru Idei si Proiecte a organizat unul din proiectele sale, aflate sub brand-ul Clever Personal Development School.
Ideea proiectul a pornit in urma unui articol aparut in Capital. Un studiu afirma ca doar 8% din absolventi lucreaza potrivit pregatirii lor profesionale si ca foarte putini tineri doresc dobandirea unor competente suplimentare care sa-i ajute sa faca fata cerintelor pietei muncii.

Pe o piata neexplorata inca la capacitatea ei maxima, cu o nevoie acuta din partea studentilor de a acumula cunostinte alternative mediului universitar, organizatorii Personal Development School, aflat la a doua editie, isi doresc sa creeze o traditie. Proiectul incearca sa aduca o contributie semnificativa acelei nevoi existente pe piata muncii, atat din partea angajatorilor, care cer mai multe cursuri de formare, cat si din partea potentialilor angajati - studentii, care au nevoie de cursuri de specialitate si de indrumare.

Dezvoltarea abilitatilor personale ale studentilor prin abordarea unor teme precum: leadership, presentation skills, managementul timpului etc., familiarizarea participantilor cu interviurile pentru angajare, cu pregatirea unui dosar de candidatura pentru aplicarea la un job, crearea unui mediu de interactiune intre studenti cu potential si unii dintre cei mai buni traineri, pentru dobandirea unor cunostinte specifice din domeniul pietei muncii sau crearea unui potential cadru de educare a studentilor prin insusirea unor valori precum leadership sau a unui comportament proactiv, prin incurajarea initiativei personale sunt doar cateva din obiectivele Personal Development School , afirma Tudor Trof, project manager-ul proiectului.

Cei 20 de participanti ai scolii de dezvoltare personala, studenti aflati in anii 1 si 2 din ASE, SNSPA si Universitate, au avut ocazia unica de a se intalni in cadrul unor training-uri, prezentari si cursuri cu reprezentantii mediului de business romanesc, printre care s-au numarat si Florin Petrescu (Country HR Manager CitiBank), Crina Ilie (Director General ClassicHR), Andy Szekely (Trainer NLP) , Cristi C. Francu, Mihai Alexandru Pop, Mircea Boistean (MindSmith), Cristina Maksutovici si Serban Svoronos (AxA Consulting) , Madalina Lolot (Codecs) etc.

Tudor Trof, la putin timp dupa eveniment, declara ca:Desi pare un cliseu, pot afirma cu mana pe inima ca PDS-ul a fost pentru mine un adevarat keypoint , acel colac de salvare care apare in momentul in care simti ca te scufunzi din ce in ce mai repede in propriile temeri. In aceasta saptamana am primit o sansa in plus de a lupta pentru visele mele , un imbold neasteptat de a merge mai departe, oricat de imprevizibil si greu este acest traseu al succesului. Am inceput din nou sa am incredere in mine si mai ales in ceilalti, sa cred ca intr-adevar exista persoane care merita toata admiratia si afectiunea unei prietenii sincere. Ma simt un om norocos si vreau sa va multumesc tuturor organizatori, participanti si traineri- pentru tot ce am invatat in aceste cateva zile. O saptamana in care parca s-a comprimat o scoala a vietii

Personal Development School a oferit participantilor sai cursuri de limbi straine, premii oferite de catre Centrul de Limbi Straine Fides, Clubul Baza Militara a gazduit party-ul de final, iar Humanitas Educational a sprijinit proiectul organizat de catre voluntarii VIP.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri