Din 9 februarie, pe principalele canale nationale, ruleaza o noua executie TV careödesfunda narileö. Conceptul creativ, dezvoltat de Starlink in urma pitch-ului organizat de Biofarm in luna ianuarie, porneste de la un insight pe cat de simplu, pe atat de relevant: un nas infundat poate crea neajunsuri dintre cele mai diverse.

ôCe-ti poti dori de la un spray nazal? Un singur lucru: sa desfunde nasul infundat. Dar cum asta ni se parea prea general, am cautat o problema concreta si am ajuns la miros. De fapt, la lipsa lui. Iar de aici pana la ôgaborul fara mirosö n-a fost decat un pas. Ideea de politist care adulmeca in patru labe, cot la cot cu cainii, pantofi de criminal si pachete de cocaina, ni s-a parut destul de atractiva. Probabil ca mai putin incantat a fost Razvan, colegul nostru de la AV, care a jucat rolul principal. Si care, in dimineata in care a spotul a iesit pe tv, a primit telefoane de la amici care-l intrebau cand si-a descoperit aceasta inclinatie ö, povesteste Irina Codreanu, copywriter-ul spotului, intr-un comunicat al agentiei.

ôSpre deosebire de Bixtonimul clasic, cu picurator, Bixtonim Xylo este sub forma de spray, prin urmare mult mai usor de aplicat. Iar datorita xylometazolinei din formula, Bixtonim Xylo are efect mult mai indelungat, de 10 ore, ceea ce il face un fel de remediu ôheavy-dutyö. De aceea, ideea cu instructorul de miros care nu-si permite sa rateze si pentru acesta foloseste Bixtonim-ul in dotare ne-a placut foarte multö, a declarat Irina Nicolae, sr. product manager al Biofarm.

In dimineata dinaintea filmarii si-au desfundat nasul: Irina Codreanu ľ Sr. Copywriter, Andrei Gurau ľ Jr. Copywriter, Catalin Burcea ľ Sr. Art Director, Luiza Binga ľ Brand Comm Executive, Roxana Buha ľ New Business Director, Stefan Voloaca ľ Creative Director, Laura Baron ľ AV Producer. Din partea Biofarm au participat: Irina Nicolae ľ Sr. Product Manager, Mihai Sdrula ľ PR Manager si George Constantin ľ Marketing Director. Spotul a fost regizat de Bogdan Naumovici si produs de HiFi Productions.

Starlink este o agentie full-service, membra a grupului Starcom MediaVest. Echipa agentiei este compusa din peste 35 de profesionisti specializati in communication planning,research, strategie, creatie, media, productie si shopper marketing. De la inceputul anului, Starlink a adaugat in portofoliul sau clienti noi precum Abbott, Moet&Chandon, Brenac si Galmopan.
Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â. ├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din sec╚Ťiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri