Laura Tampa a fost numita oficial director general al agentiei Grey Worldwide Romania. Mihail Vartosu, care a fondat agentia in anul 1992 si a fost directorul executiv al companiei timp de 15 ani, in acelasi timp ocupand si postul de director executiv regional al Grey Global Group in Balcani, a precizat ca era momentul sa fie asigurata succesiunea sa si ca decizia este, in linii mari, una personala.
Mihail Vartosu va oferi in continuare consultanta de management si marketing de pe pozitia de strategic advisor al Grey Global Group in Balcani. Eu voi continua sa valorific experienta mea, voi acorda consultanta si voi fi un partener aproape zilnic pentru Laura. Nu imi voi infiinta o structura proprie, imi voi folosi experienta in functie de ce ofera piata. Cel mai mare regret al meu la conducerea companiei este ca am pierdut o licitatie de acum 10 ani, la milimetru, pentru clientul Dacia.

Grey face parte la ora actuala din primele cinci agentii de pe piata romaneasca. In publicitate, concurenta este foarte mare iar echipa Grey este bine pregatita pentru aceasta perioada. Rezultatele noastre de anul trecut arata ca Grey este o firma prospera si dinamica. Sper sa fim in continuare in top cinci, sa avem succes la licitatiile din perioada asta si sa avem o firma care sa evolueaze eficient pe piata.

In activitatea sa, agentia si-a stabilit o strategie care sa creasca vanzarile clientilor sai ajungand de cele mai multe ori lideri in vanzari, dupa cum a mai precizat Vartosu, rezultatele la festivalurile de profil contand mai putin. Am acumulat 15 ani de experienta insa nu a fost usor sa evoluam intr-un mediu de afaceri neprietenos. Grey a avut de-a face in toti acesti ani cu aproximativ 50 de branduri, fie create de la zero, fie relansari in perioade neprielnice, de criza a economiei romanesti, precum cea dintre anii 1996 si 2000. Cateva branduri pentru care am lucrat si la care tin foarte mult sunt Ursus, Arctic, Sanex, Cris-Tim, Borsec, Golden Brau, de care Grey se ocupa de 9 ani si una dintre primele trei marci de bere pe segmentul mediu. Alte branduri sunt Moldcell si Vox-Tel, am lansat Zapp, Romtelecom cu serviciul ClickNet, cu care lucram de doi ani, a mai spus fostul director al companiei.

Laura Tampa reprezinta noul val al comunicarii non-conventionale, indraznete si pline de succes. Laura si-a adus contributia la cresterea afacerii companiei Grey in Romania inca din anul 2003, imbinand cunostintele sale excelente despre comportamentul consumatorului cu stapanirea perfecta a disciplinelor comunicarii.

Este o mare provocare pentru mine sa fiu directorul general al acestei agentii iar obiectivul meu este acela de a pune accent din ce in ce mai mult pe creativitate, care sa duca la rezultate pentru branduri si pentru agentie. Ne vom axa atat pe partea de comunicare conventionala, pe partea de creatie dar si pe segmentul neconventional, caracteristic strategiei de shopper&marketing, a declarat in cadrul conferintei de presa, Laura Tampa.

Referindu-se la Laura Tampa, Piero Leone, CEO al Grey Global Group in Europa, a evidentiat profilul sau remarcabil ca om de publicitate si talentul innascut de a construi o echipa. Cat despre Mihail Vartosu, Piero Leone a precizat ca datorita lui agentia are multi clienti importanti si anul trecut cifra de afaceri a crescut cu 25%.

Cat despre cifra de afaceri a companiei Mihail Vartosu a explicat aceasta crestere mai ales prin castigarea unui cont foarte important precum P&G. Cu P&G am semnat un contract multianual, un contract de viitor. Un alt motiv al cresterii cifrei de afaceri a fost renegocierea contractelor cu clientii deja existenti. Preocuparea unei agentii pentru clientii pe termen lung este precum preocuparea unei femei care trebuie placuta de iubit, vorbim despre specializare, diversificare, conceperea relatiilor cu clientii pe multiple planuri, a mai precizat fostul director al agentiei.

Infiintata in 1992, agentia Grey se afla in topul primelor agentii de publicitate full-service din Romania. Grey Worldwide Romania este parte a WPP. Cu un numar de peste 100 de angajati si un portofoliu larg de clienti, Grey Worldwide Romania asigura servicii de comunicare integrata pentru marci renumite la nivel national si international: Golden Brau, Heineken, Gosser - Brau Union; Kent si Dunhill - British American Tobacco; Aquafresh, Sensodyne, Lactacyd, Coldrex, Corega, Parodontax si Cordsodyl - GlaxoSmithKline; Nokia; Pantene, Londa, ACE, Lenor, Mr. Proper, Fairy - Procter & Gamble; ROMTELECOM si ClickNet - ROMTELECOM, Visa.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri