Factor, casa de productie si post-productie publicitara condusa de Tino Furtuna, anunta organizarea seminarului de tehnici audio-video publicitare sustinut de specialistul televiziunii germane RTL, Martin Ernst in luna martie a acestui an.
Cursul desfasurat pe o perioada de o saptamana se adreseaza specialistilor din cadrul grupului Factor si se inscrie in planurile companiei de sincronizare a serviciilor sale din punct de vedere calitativ cu cele ale pietei de profil din Comunitatea Europeana. In plus, evenimentul se constituie intr-o oportunitate deosebita pentru producatorii si creativii din agentiile de publicitate interesati de ultimele tendinte in domeniul productiei si post-productiei audio-video dedicate de a se intalni cu expertul german. In acest scop, Factor organizeaza in zilele de 19 si 20 martie 2007 doua working-lunch-uri dedicate acestora, in care specialistul RTL le va sta la dispozitie pentru sesiuni de intrebari si raspunsuri.
Subiectele aprofundate in cele doua zile vor aborda urmatoarele teme: tehnici de mastering pentru reclame comerciale; tehnici de preluare a sunetului; sound design & foley; tehnici audio-to-video.
Martin Ernst este unul dintre cei mai importanti producatori de spoturi si show-uri TV din Germania. Experienta sa se constituie intr-un portofoliu complex de activitati ca producator, compozitor si sound designer pentru televiziunile germane RTL, ZDF, ARD si SAT1 si insumeaza peste 20 de ani in publicitate si show-biz. Cele cinci studiouri audio conduse de Martin Ernst ofera servicii de productie muzicala si sound-design pentru spoturi publicitare si muzica de film.
Factor este o casa de productie si post-productie publicitara cu peste 11 ani de experienta care ofera clientilor sai solutii integrate pentru productia de spoturi publicitare si filme de companie, montaj audio-video, inregistrare si editare de sunet, sound design, compozitie muzicala, grafica 2D si 3D.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.
Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.
În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Te-ar putea interesa și: