Gradinitia, prima scoala semi-virtuala de exercitiu creativ, unde studentii si absolventii facultatilor din domeniul comunicarii pot imbina conceptele cu solutiile creative se fla la editia a treia.
Cele 3 luni de training si invatare interactiva sunt dedicate si in 2007 printului. Printul este domeniul in care gradinarii finalisti isi vor da concursul in competitia finala a Young Creativilor de pe Riviera.

Alaturi se vor afla 20 lectori luminati, din aproape toate domeniile comunicarii. Ramane un numar domninant de creativi, dar nici clientii, nici oamenii de branding sau strategie nu au fost exclusi. Intalnirile intre lectori si "gradinari" vor avea loc de doua ori pe saptamina - lunea si miercurea - de la 6 la 8 pm.

Echipa tutorilor este una complexa si foarte echilibrata. Ei sunt cei care vor prezenta universul printului in toate formele lui in cadrul intalnirilor dintre cei de la Gradinitia si oameni din industria locala cu un background impresionant si sunt gata sa-i pregateasca pe aspiranti pentru Cannes. Gradinarii pot intra in contact direct cu acesti oameni si au sansa de a invata de la cei buni.

Anul 2007 aduce schimbari in desfasurarea concursului. De anul acesta vor exista cate 12 briefuri pentru fiecare dintre cele doua categorii de varsta cei pana in 23 de ani si cei pina in 28 de ani. Briefurile vin din partea unor mari companii, dar si din partea organizatiilor cu scopuri umanitare. Ele reprezinta punctul de pornire al unui exercitiu creativ, care are menirea de a-i antrena pentru competitia finala, anunta un comunicat al Gradinitei.

Cu sprijinul Coca-Cola, Orange Concept Store, IAA dar si al unei parti insemnate la categoria publicatii de business, proiectul are anul acesta sansa de a sedimenta reusitele anterioare si de a marca o noua etapa.

In mai vom sti deja cine sunt cei care merg la competitia finala Young Creatives (grupa mare) si la Roger Hatcuel Academy (grupa mica). Pe urma de alesii nostri depinde felul in care tanara Romanie creativa va fi remarcata pe Riviera. Gradinita este un proiect al biroului Cannes in Romania. Scoala se adreseaza studentilor a caror varsta nu depaseste 28 de ani iar Cannes-ul este cel care da reperele de calitate, modul de a gandi, aspiratia.

Iubesc si sprijina creativitatea de standard, alaturi de noi Biz, BrandManagement, BusinessWeek, Campaign, Elevate, Marca inregistrata, MarkMedia, MediaAdvertising, Orange Concept Store, The Investor, The Marketer, Torneo Businessmans, Wall-Street. Lista partenerilor nu se opreste aici si surpreze placute vor continua sa apara.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri