Operatorii de televiziune din Franţa şi Europa trebuie să încheie alianţe pentru a putea răspunde la creşterea concurenţei venită din partea platformelor de streaming precum Netflix Inc., a declarat preşedintele Consiliului de Administraţie de la M6 Metropole Television, Nicolas de Tavernost, într-un interviu acordat publicaţiei Le Journal du Dimanche, preluat de Bloomberg.

Potrivit lui Tavernost, cooperarea între marile posturi de televiziune este cel mai important subiect pentru următorii cinci ani şi pentru acest lucru este nevoie de o modificare a reglementărilor franceze şi europene.

Organismele de reglementare sunt "deosebit de stricte" când vine vorba de supervizarea demersurilor pentru crearea unor servicii de tip "video on-demand" (conţinut video la cerere - n. r.) lansate de M6 şi rivalii săi francezi, a apreciat de Tavernost, scrie Agerpres.

În prezent nu există planuri pentru o alianţă între M6 şi rivalul Television Francaise 1 SA, a precizat el pentru Le Journal du Dimanche, adăugând că este nevoie de o alianţă între grupurile franceze dacă se doreşte ca Franţa să îşi păstreze poziţia competitivă pe plan internaţional.

În ultimele săptămâni, cheltuielile cu publicitatea pentru televiziune şi radio s-au îmbunătăţit după ce au scăzut foarte mult în perioada crizei coronavirusului, a spus Nicolas de Tavernost. Potrivit acestuia, M6 are perspective bune, în cazul în care criza nu se înrăutăţeşte.

Sursa foto: Unsplash

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri