Gradinitia, prima scoala semi-virtuala de exercitiu creativ, si-a deschis portile. Miza acestei scoli de publicitate ramane cea a unei noi industrii pe cale sa se nasca, a precizat Teodora Migdalovici, ambasador al Cannes Lions in Romania.
Cele 3 luni de training si invatare interactiva sunt dedicate si in acest an printului, domeniul in care gradinarii finalisti isi vor da concursul in competitia finala a Young Creativilor de pe Riviera. Lucrarile tinerilor vor fi judecate de catre cei 20 de lectori din aproape toate domeniile comunicarii, care vor preda in fiecare luni si miercuri lectii gradinarilor, si care vor analiza lucrarile acestora.

Am fost multi ani la Cannes, veneam de acolo motivata si scriam foarte mult despre asta. Numai cand am devenit Ambasador insa, am descoperit ca se poate face publicitate la publicitate. Acesta este si motivul pentru care Teodora Migdalovici a infiintat scoala alternativa de publicitate, pe placul a foarte multi tineri prezenti la evenimentul de lansare a celei de-a treia editii a Gradinitei.

Anul 2007 aduce schimbari in desfasurarea concursului, mai precis vor exista cate 12 briefuri pentru fiecare dintre cele doua categorii de varsta, cei pana in 23 de ani si cei pina in 28 de ani. Briefurile vin din partea unor mari companii, dar si din partea organizatiilor cu scopuri umanitare. Ele reprezinta punctul de pornire al unui exercitiu creativ, care are scopul de a-i antrena pentru competitia finala de la Cannes.

In luna mai vor fi dezvaluite numele celor care vor fi prezenti la competitia finala Young Creatives (grupa mare) si la Roger Hatcuel Academy (grupa mica). Gradinita este un proiect al biroului Cannes in Romania. Scoala se adreseaza studentilor a caror varsta nu depaseste 28 de ani iar Cannes-ul este cel care da reperele de calitate, modul de a gandi, aspiratia.

Cu sprijinul Coca-Cola, Orange Concept Store, IAA dar si al publicatiilor Biz, BrandManagement, BusinessWeek, Campaign, Elevate, Marca inregistrata, MarkMedia, MediaAdvertising, Orange Concept Store, The Investor, The Marketer, Torneo Businessmans, Wall-Street, proiectul are anul acesta sansa de a sedimenta reusitele anterioare si de a marca o noua etapa.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri