Siemens Electrocasnice promoveaza noi standarde de rapiditate si lanseaza impreuna cu Maximize Communications masinile de spalat rufe cu program ultra-scurt de 15 minute. In doar 15 minute rufele sunt spalate, clatite si centrifugate.

Siemens aduce in Romania cel mai rapid program de spalare pentru rufe din lume. Pentru noi aceasta este o adevarata performanta si rezultatul eforturilor constante de a oferi clientilor nostri cele mai inovative solutii.Suntem foarte bucurosi ca lansam acum si in Romania o noua generatie de masini de spalat care incorporeaza tehnologia revolutionara Siemens si care cu siguranta va incanta consumatorii, a declarat Irenne Wagner, product manager Siemens Electrocasnice.

Marca Siemens se caracterizeaza prin efortul depus in a atinge perfectiunea tehnica, functionala si estetica. Produsele noastre sunt cu adevarat unice atat din punct de vedere tehnologic, cat si ca design. Prin gamele propuse, Siemens transforma utilizarea aparatelor electrocasnice intr-un mod de viata. Siemens cauta in permanenta solutii care sa ne infrumuseteze si sa ne usureze viata si creeaza astfel o lume a tehnologiei si a designului care depaseste orice dorinta a declarat Razvan Paun, marketing manager Siemens Electrocasnice.

Campania de lansare a noilor masini de spalat Siemens se desfasoara sub conceptul Nimanui nu ii place sa astepte! si pune accent pe beneficiul oferit de tehnologia Siemens.

Echipei Maximize Communications i-a revenit sarcina de a se ocupa de implementarea campaniei. Aceasta include componente de direct marketing si PR, precum si promovare online printr-o pagina de prezentare si o campanie de bannere online. In plus, mesajul campaniei a fost declinat in materiale de promovare la raft.

Maximize Communications este partenerul de traditie in comunicare al Siemens Electrocasnice. Acest proiect ne-a oferit din nou oportunitatea de a ne demonstra creativitatea si capacitatile strategice. Am conceput o campanie cu un ton vesel, prietenos si care, in acelasi timp, pune accent pe inovatiile tehnologice Siemens. Promovarea noii game s-a folosit si de tactici de direct marketing un instrument pe care noi il consideram foarte important pentru o comunicare eficienta cu publicul tinta. a declarat Andreea Idriceanu Calev, managing director.

Echipa Maximize Communications responsabila pentru acest proiect este compusa din Elena Scutaru Account Director, Irina Angelescu Account Manager, Atena Chiper Senior Account Executive, Otilia Coman - Deputy Creative Director, Anca Vasile Art Director, George Mirita DTP Manager si Sergiu Vacarescu Graphic Designer. Din partea Siemens Electrocasnice, campania este coordonata de Irenne Wagner Product Manager si Razvan Paun Marketing Manager.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri