Noile Manson Bibelou, Michael si Slash Termometru semnate de McCann continua executiile Nunta, Cainele si Magarul si isi propun sa integreze postul in cultura romaneasca
Anul acesta MTV iese in strada si in presa scrisa cu o noua campanie creata de McCann/ Creative Services. De cand s-a lansat, in 2002, MTV Romania canta, traieste si respira romaneste spun reprezentantii agentiei. Noua campanie MTV Romania iese in acest an pe hartie cu un Manson bibelou, cu un Michael hranind o caprioara intr-o carpeta si cu un Slash termometru. Dupa cum spun reprezentantii agentiei, cele trei executii pe print si outdoor, se vor o extensie dar si un pas inainte al campaniei de imagine de anul trecut, sustinuta atunci prin promo-urile tv Nunta, Cainele si Magarul, dupa cum spun reprezentantii agentiei.

Daca va fi inscrisa la AdOr noua campanie MTV ar putea da mari batai de cap juriului pregatit sa recunoasca prospetimea ideii pentru lucrarile inscrise la prestigiosul festival de publicitate. Cea mai noua campanie semnata de agentia McCann pentru cunoscutul post de televiziune se inscrie cu siguranta si in cerintele festivalului ca lucrarile sa fie derulate in media pana la 29 aprilie 2005.

Campania MTV se desfasoara in perioada aprilie-iunie 2005, beneficiind de media in presa si outdoor, cel din urma targetand in special campusurile studentesti, dupa cum spun reprezentantii McCann.

Vorbind despre noua campanie MTV, Emilian Arsenoaiei, Senior Copywriter McCann/ Creative Services spune ca Pentru un ochi avizat, pare definitorie inclinatia catre kitsch a poporului astuia simpatic al nostru

Cu vagi exceptii, spatiul locativ romanesc se constituie intr-un veritabil muzeu al rapirilor din serai, iconitelor cu termometru, buzduganelor pirogravate de la Govora sau Herculane, al giocondelor care fac cu ochiul, al pescarilor si ciobanasilor ceramici, al dalmatienilor si pestilor de sticla de pe televizor, al calendarelor electorale frumos sprijinite de sticlutele de rom si martini aduse de vreun ilustru calator cu avionul al familiei explica Emilian Arsenoaiei ideea campaniei. Iar simplul fapt de a interga istet MTV Romania in acest context semneaza actul de asimilare a culturii MTV in cultura romaneasca. Si fie ca vrem sau nu, (iar asta e pentru carcotasi si asa-zisi patrioti) aceasta cultura exista si e poate singura care ne face simpatici si autentici incheie senior Copywriter-ul McCann.

La integrarea campaniei MTV in cultura romaneasca au lucrat Adrian Boţan Director de Creaţie McCann/ Creative Services, Emilian Arsenoaiei Senior Copywriter, Radu Ţinc Art Director, Raluca Popescu Account Manager, Victor Croitoru - media planner si, nu in ultimul rand, Fesus Barna ilustrator de mare exceptie.

Daca noua campanie MTV se va bate cu alte idei proaspete ale AdOr 2005, vom afla abia in cadrul expozitiei prestigiosului festival ce va avea loc intre 24 27 mai de la World Trade Plaza unde vom vedea si celelalte lucrari ale creativitatii romanesti. Lucrarile care vor fi inscrise la AdOr 2005 au fost vazute sau le vom vedea cu siguranta pana la sfarsitul acestei saptamani cand expira si deadline-ul de expunere in media a celor pentru care Trompetele AdOr 2005 vor putea suna in seara de gala din 28 mai cand vor fi cunoscuti si autorii lor. Regulamentele tuturor festivalurilor interzic comunicarea agentiilor autoare din spatele lucrarilor inscrise.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri