Publicis România a semnat parteneriatul cu platforma de short-video content a momentului, TikTok, pentru servicii de creație și strategie. Potrivit reprezentanților Publicis, următorul pas este dezvoltarea primei campanii de brand în România.

“Suntem foarte entuziasmați de această colaborare. Am click-uit din primul moment cu echipele de creație și client service și abia așteptăm să vedem reacțiile, pentru că pregătim ceva cu totul neașteptat împreună, ceva în care noi suntem super încrezători”, menționează, într-un comunicat de presă, Laura Savu, Global Community Manager @TikTok.

TikTok este una dintre aplicațiile cu cea mai mare creștere de descărcări și utilizatori din lume. Aplicația oferă video-content în format scurt și le pune la dispoziție userilor tool-uri creative prin care își pot viraliza conținutul. Deși TikTok a părut un app inofensiv de dansuri și lipsync, nu a trecut mult până când a atras atenția întregii lumi.

”Ai TOTUL pe TikTok. Îmi place vibe-ul pe care l-a adus în agenție, îmi place atitudinea relaxată a clientului, ideile pe care le generăm împreună. E brief-ul ideal, e procesul ideal de lucru și, dacă mai ai și un partener cool de discuție, poți spune că you nailed it!”, menționează Adina Albu, Senior Client Lead – Publicis România

„Eram fană TikTok de dinaintea brief-ului pentru că, pentru mine ca om de creație, e aspirațional să văd cât de creativi pot deveni oamenii cu context minim pus la dispoziție chiar și pe verticală. Frumusețea acestui brand este că, și dacă nu îți place aplicația, tot vrei să lucrezi pe brief, iar, odată ce lucrezi pe brief, îți place și aplicația", menționează Miruna Dumitrescu, Group Creative Director - Publicis România.

În România, creșterea în ceea ce privește utilizarea TikTok a fost spectaculoasă, ajungând la milioane de useri activi lunar, cu vârste cuprinse în principal între 13 si 34 de ani care tind nu doar să petreacă timp în aplicație, ci și să creeze, la rândul lor, conținut.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri