Violet Advertising si Neoset au lansat campania de primavara pentru anul 2007. Am dorit sa ne adresam in primul rand femeilor, ele fiind foarte receptive la schimbare si deschise catre nou, a declarat Monica Coman, director de marketing al Neoset Romania. Am avut in vedere in mod special zilele de 1 si 8 martie, pentru a le oferi acestora cadouri care sa insoteasca trecerea in noul anotimp, insa ne-am concentrat in mod egal pe mentinerea bunei comunicari cu publicul tinta. De aceea, consultantii nostri sunt intotdeauna pregatiti sa inteleaga nevoile clientilor si sa ofere o solutie unica, personalizata pentru fiecare. Noi ne dorim ca oamenii sa vina in magazinul Neoset nu numai pentru a beneficia de ofertele propuse dar si pentru a vedea noile tendinte si produse in domeniul mobilierului, a mai adaugat Coman.

Pe toata durata lunii martie, Neoset ofera reduceri de pana la 20% pentru paturile duble, comode si dulapuri, atat la nivel national cat si in punctele de vanzare locale, anunta un comunicat al agentiei. Din punctul de vedere al realizarii, agentia Violet a recurs la culori calde si pline de energie, care prezinta oferta Neoset intr-o maniera exploziva, dublate de adresarea in tonalitati ludice si expansive. Mixul de comunicare contine presa, internet, radio, outdoor, precum si promovare la punctele de vanzare.

Din partea Neoset au participat la acest proiect: Monica Coman - Marketing Manager si Alexandra Matei Jr.Product Manager.
Din partea Violet, echipa a fost formata din: Dragos Cazan - Director Creatie, Irina Bara - Copywriter, Liviu Drangu - Art Director, Dan Cretu - Account Director, Irina Grosu - Account Manager.

Neoset Romania este parte a Neoset Athena, producator si distribuitor international de mobilier. Prezenta pe piata romaneasca din 1991, compania functioneaza in sistem de franciza si detine 4 magazine in Bucuresti si peste 15 spatii de retail in marile judete.

Violet Advertising este agentie de publicitate full-service, infiintata in anul 2001 si avand actionariat 100% romanesc. Printre brandurile care au acceptat provocarea Violet se numara Vincon Vrancea, Real Hypermarket, Mapei Romania, Intersnack, Arslan-Bifa, Gorenje Romania, Libra Bank, Beauty Star, Sephora, Marks&Spencer si altii.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri