Martin Erst a discutat si despre problema copyright-ului, precizand ca nimeni nu poate cumpara o creatie, cel mult poate cumpara drepturile ei de folosire pentru o anumita perioada de timp, lucru care se aplica si in cazul agentiilor si clientilor de publicitate. Cat despre copyright-ul melodiilor, daca cineva iti foloseste fragmente dintr-o melodie intr-o reclama, trebuie sa o platesca. Daca nu, il poti da in judecata si cu siguranta este mai profitabil, a mai spus Ernst in spirit de gluma.
Experienta specialistului german se constituie intr-un portofoliu complex de activitati ca producator, compozitor si sound designer pentru televiziunile germane RTL, ZDF, ARD si SAT1 si insumeaza peste 20 de ani in publicitate si show-biz. Cele cinci studiouri audio conduse de Martin Ernst ofera servicii de productie muzicala si sound-design pentru spoturi publicitare si muzica de film.

Evenimentul a reprezentat o oportunitate pentru producatorii si creativii din agentiile de publicitate interesati de ultimele tendinte in domeniul productiei si post-productiei audio-video dedicate de a se intalni cu expertul german.
Factor este o casa de productie si post-productie publicitara cu peste 11 ani de experienta care ofera clientilor sai solutii integrate pentru productia de spoturi publicitare si filme de companie, montaj audio-video, inregistrare si editare de sunet, sound design, compozitie muzicala, grafica 2D si 3D.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: