Un spot de natura politica postat pe YouTube face furori pe Internet. Reclama este un remix al reclamei care poarta numele de 1984, realizata de cei de la Apple pentru promovarea Macintosh. Spotul postat pe YouTube pe 5 martie este un atact direct la adresa candidatului democratic Hillary Rodham Clinton.
In 1984, Apple a anuntat debutul Macintosh cu o reclama realizata de Ridley Scott si inspirata din romanul 1984 a lui Orwell. In reclama originala a Apple, intentia companiei a fost sa portretizeze PC-urile IBM ca un BigBrother exprimat si de Orwell in romanul sau, iar o femeie oarecare, devine erou al Macintosh. Reclama a fost difuzata in 1984 la Super Bowl XVIII.

Versiunea postata pe YouTube este un remix al reclamei originale, in care BigBrother este reprezentat de Hillary Clinton. Eroul feminin, care asta asculta la iPod si poarta un top cu sigla senatorului de culoare Barack Obama, arunca cu un ciocan mare intr-un ecran imens unde este expusa fata lui Hillary Clinton. Dupa derularea imaginilor, textul care isi face aparitia este pe 14 ianuarie va incepe conducerea Democratica. Si veti vedea de ce 2008 nu va fi ca '1984'. Textul este urmat de un simbol modificat al Apple, transformat acum intr-un 'O', cu "BarackObama.com", site-ul oficial de campanie a lui Obama.

Reclama remixata a fost vazuta de de mai bine de 333.000 ori, incepand de pe cinci martie, aflandu-se acum in topul listei celor mai vazute posturi, de pe Tehnorati.

Bill Burton, purtator de cuvant al lui Obama, a precizat ca este pus la curent cu 'reclama' "Hillary 1984" si ca a primit multe telefoane de la reporteri, dar a insistat ca nu stie cine a realizat acest spot. Este creatia altcuiva, a mai precizat el, refuzand sa declare ceva in legatura cu continutul acesteia, anunta San Francisco Chronicle.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri