Albalact si-a mutat contul de creatie al brandului Zuzu, la agentia full-service FCB, bugetul de media ramanand in continuare in curtea NextCap.
ôMutarea contului de creatie a Zuzu este un 'economy skils' in cadrul companiei, nu am invocat niciodata faptul ca am fi nemultumiti de cum au gestionat cei de la NextCap acest cont, insa afacerile Albalact au crescut atat de mult in ultima perioada incat trebuia sa impartim serviciile pentru cele doua branduri din portofoliu, Zuzu si Fulga. Fulga si contul de media al Zuzu au ramas inca la NextCapö, a precizat pentru Wall-Street Alexandra Rusu, consultant de marketing al Albalact.

Potrivit informatiilor oferite de NewsIn, pitch-ul de creatie pentru Zuzu a avut loc acum circa o luna, iar in faza finala au ramas trei agentii precum Next, Publicis Romania si FCB. Intrebata care este motivul pentru care la pitch-ul organizat de compania Albalact au participat si reprezentantii NextCap, Alexandra Rusu a declarat pentru Wall-Street ca cele doua agentii de publicitate, Next si Cap, activeaza in doua situatii, atat impreuna, dar si individual, si ca agentia participanta la pitch a fost Next.

Contactati telefonic, atat reprezentatii FCB cat si cei de la Next, au refuzat sa comenteze.

Gama Zuzu, care are in portofoliu 23 de sortimente, precum si Fulga, a carei campanie de lansare din 2005 a fost dezvoltata in tandem de agentiile Next si Cap, au avut dedicate pentru cheltuieli de marketing si publicitate peste 1,3 milioane de euro, in 2006.
Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â.├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din sec╚Ťiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri