Albalact si-a mutat contul de creatie al brandului Zuzu, la agentia full-service FCB, bugetul de media ramanand in continuare in curtea NextCap.
Mutarea contului de creatie a Zuzu este un 'economy skils' in cadrul companiei, nu am invocat niciodata faptul ca am fi nemultumiti de cum au gestionat cei de la NextCap acest cont, insa afacerile Albalact au crescut atat de mult in ultima perioada incat trebuia sa impartim serviciile pentru cele doua branduri din portofoliu, Zuzu si Fulga. Fulga si contul de media al Zuzu au ramas inca la NextCap, a precizat pentru Wall-Street Alexandra Rusu, consultant de marketing al Albalact.

Potrivit informatiilor oferite de NewsIn, pitch-ul de creatie pentru Zuzu a avut loc acum circa o luna, iar in faza finala au ramas trei agentii precum Next, Publicis Romania si FCB. Intrebata care este motivul pentru care la pitch-ul organizat de compania Albalact au participat si reprezentantii NextCap, Alexandra Rusu a declarat pentru Wall-Street ca cele doua agentii de publicitate, Next si Cap, activeaza in doua situatii, atat impreuna, dar si individual, si ca agentia participanta la pitch a fost Next.

Contactati telefonic, atat reprezentatii FCB cat si cei de la Next, au refuzat sa comenteze.

Gama Zuzu, care are in portofoliu 23 de sortimente, precum si Fulga, a carei campanie de lansare din 2005 a fost dezvoltata in tandem de agentiile Next si Cap, au avut dedicate pentru cheltuieli de marketing si publicitate peste 1,3 milioane de euro, in 2006.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri