Cand ai cel mai tare start-up din oras, trebuie sa te tii tare la fiecare inceput de an. Cam asa suna filozofia echipei Odyssey la inceputul celui de-al doilea an de lucru. Cu noua campanie lansata pentru Domo ľ ôTii la aparatele de marca?ö, Odyssey isi mentine aceasta pozitie.

Campania este nationala, insumeaza 5 spoturi TV si 5 spoturi radio si isi propune sa transmita intr-un mod creativ si eficient avantajele ofertei Domo de electronice si electrocasnice ľ Marci mari la cele mai mici preturi.

In lupta dintre servicii si preturi, Domo se gandeste la consumatorul pragmatic, caruia ii pasa de marca produsului pe care il cumpara si de pretul acestuia.

ôCampania Domo a pornit de la un insight valabil (oamenilor chiar le pasa ce marci de electro-casnice si electronice cumpara) pe care am decis sa-l exploatam intr-un mod comic si, in unele executii, chiar cinic. Nu de alta, dar categoria de retail este acum foarte activa si pentru a fi vazut trebuie sa fii memorabil. Echipa de creativi, Mihai Preda si Mihai Fulga, proaspat venita pe meleagurile advertisingului, s-au amuzat gandind liste intregi de spoturi pe tema (inepuizabila din punct de vedere creativ) pasiunii oamenilor pentru aparatele de marca. Pentru spotul principal, cel in care oamenii fug din casa in flacari cu electrocasnicele in mana, s-a construit o fatada de cladire in studiourile Castel careia i s-a dat foc. Tudor Giurgiu, regizorul spotului, impreuna cu Vivi Dragan Vasile au facut un tur de forta pentru a filma toate spoturile intr-o zi si o noapte.

Multe lucruri au fost inventate chiar pe platou, de pilda scena cu pompierul care se opreste uitandu-se tamp la familia cu aparatele in mana. Ironic, povestea cu copilul uitat in urma nu este chiar asa de improbabila. La cutremurul din ĺ86, un om a insfacat in graba colivia cu papagalul familiei si a tulit-o pe scari, uitandu-si in apartament fetita de 8 ani. Fetita a trait sa spuna povesteaö spune Valentin Suciu, Director de creatie la Odyssey.

Spoturile radio au fost adaptate formatului media, fiind realizate ca dialoguri prin statie intre taximetristi preocupati de soarta aparatelor lor. Si daca le asculti cand esti in masina, chiar ti pe pare o scurta perioada de timp ca ai intrat pe frecventa unei companii de taximetre.

Din partea Domo, aceasta campanie a fost coordonata de Razvan Iancau, Marketing &Communication Manager iar echipa Odyssey care a lucrat pentru acest proiect este formata din: Mihai Preda, Mihai Fulga, Vali Suciu ľ de la creatie si Loredana Banica , Irina Pencea de la Client Service.
Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â.├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din sec╚Ťiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri