Ciprian Stavar, managing partner New Media Agency, si-a inaintat demisia din Consiliul Director al Interactive Advertising Bureau Romania. Decizia de a demisiona a fost luata in baza unor motive strict personale si nu afecteaza pozitia New Media Agency fata de IAB Romania.

New Media Agency ramane in continuare sustinatoare a demersului de reglementare si maturizare a pietei de publicitate online din Romania. Eu personal voi sustine in continuare, ca simplu membru, aceasta initiativa a declarat Stavar.

Suntem intr-o cursa contra cronometru pentru a seta standardele de eficienta in comunicarea online din Romania si prefer sa ma concentrez pe rezultatele oferite clinetilor. Echipa New Media Agency exploreaza variante alternative de comunicare online, motiv pentru care imi voi dedica timpul cercetarii si implementarii acestor noi rute de comunicare. Vom impartasi aceste noi experiente membilor IAB Romania si sunt convins ca asociatia (IAB Romania) va reusi sa impuna atat o noua abordare cat si recomandari pentru cresterea performantelor in comunicarea online, fapt ce va permite in mod natural cresterea bugetelor alocate concide Ciprian Stavar.

Fondata in 2002, New Media Agency se numara printre primele agentii specializate pe comunicarea interactiva prin media neconventionale. Agentia este membru ARMAD (2007) si membru fondator al IAB Romania (2006). In februrarie 2007, New Media Agency s-a integrat in the group, reprezentand divizia interactiva a grupului de comunicare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri