Propaganda si Radio Guerrilla au lansat recent o noua provocare tuturor ascultatorilor din banda FM printr-o campanie antiresemnare ce isi propune rescrierea Mioritei si promovarea matinalului ôGuerrilla de Dimineataö. Campania este o continuare a superproductiei de succes äThe Good, The Bad & The Uglyö, avandu-i ca protagonisti pe realizatorii matinalului Guerrilla: Dobrovolschi, Liviu Mihaiu si Craioveanu, cei mai grei din banda FM.

Dupa ce si-au impus legea in salbaticul FM romanesc de luni pana vineri de la 7 la 10, cei 3 pastori Guerrilla propun acum o reinterpretare a celebrei balade Miorita adaptate situatiei din prezent. Pe scurt, concursul äRescrie Miorita!ö invita zilnic ascultatorii sa trimita propria lor versiune a unei strofe din celebra balada. Castigatorii fiecarei zile sunt inzestrati cu cate o mitoasa si o cusma antiresemnare roz si intra in direct la Radio Guerrilla.

ôôMioritaö este balada care, din pacate, a inspirat poporul roman din cele mai vechi timpuri. A devenit, asa cum se stie, motivul-cult al acestei natii. Din pacate, pentru ca, atunci cand suntem pusi in fata unui pericol, reactionam cum nu se poate mai gresit: plecam capul, ne resemnam, lasam raul sa isi vada de treaba. Radio Guerrilla instiga, in aceasta primavara, la antiresemnare! Cine vede probleme in societate (mizerie, indiferenta, bataie de joc), suna la Radio Guerrilla, iar cei 3 baci eroi vor incearca sa le rezolve. Ideea campaniei este : źNu mai sta cu mainile in san, nu te mai lamenta, ia atitudine!ô declara Dan Amariei, Deputy Creative Director Propaganda si copywriter al campaniei.

Pana pe 13 aprilie Dobrovolschi, Craioveanu si Mihaiu vor scoate zilnic la bataie cate 4 versuri din Miorita. Cine dovedeste oaie le poate rescrie asa cum ar fi trebuit sa fie azi si trimite apoi la rescriemiorita@eliberadio.ro. De asemenea, ascultatorii mai au la dispozitie si Linia Roz Antiresemnare (cu tarif normal) unde vor putea sa sune si sa inregistreze o resemnare cotidiana. Autorii celor mai autentice resemnari/antiresemnari vor primi cate o Amuleta Antiresemnare, iar Guerrilla le va pune numele la loc de cinste pe site.

ôProblemele zilnice, minore sau majore, tratate de obicei cu resemnare, sunt si ale noastre, ale tuturor celor care le suntem partasi. Radio Guerrilla ôcolecteazaö aceste situatii, le aduce la cunostinta tuturor, ia atitudine publica si indeamna la antiresemnare. Despre romani se spune ca sunt mioritici, adica in fata unei probleme care ar putea fi tratata combativ, acestia, precum ciobanasul moldovean din Miorita, pleaca capul si se resemneaza in loc sa actioneze, in loc sa demonstreze ca are si ca poate sa-si foloseasca...oaiele. Radio Guerrilla vrea sa ôrescrieö Miorita. Adevaratii ciobanasi Dobro, Mihaiu si Craio, conduc lupta antiresemnare declansata de Radio Guerrillaö, spune Adrian Popescu, Director de Marketing Radio Guerrilla.

Campania äRescrie Miorita! Foloseste-ti oaiele!ö, este in plina transhumanta pe urmatoarele medii de promovare: TV, radio, presa scrisa, Internet, indoor advertising (OOPS si acces press), BTL, plus gingle-uri si promo-uri originale pe Radio Guerrilla.

Echipa Propaganda implicata in aceasta campanie cu oaie este formata din Dan Amariei, deputy creative director, Vlad Bojan - art director, Dan Moldovan - creative director, Simina Leotescu - strategic planner si Sonia Vlad - account manager. Din partea clientului au dovedit oaie si aprobat un concept cu oaie Calin Husar ľ director general si Adrian Popescu ľ director de marketing.
Aboneaz─â-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â.├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din sec╚Ťiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri