In ultimele luni, Vodafone Romania a parcurs un proces de selectie laborios pentru desemnarea agentiei care va coordona activitatile de media si de creatie publicitara ale companiei. Dupa o evaluare riguroasa, in care au fost implicati reprezentanti locali si ai Grupului Vodafone, precum si o companie independenta de audit, Vodafone Romania a selectat agentia McCann Erickson, pentru ambele conturi. Vodafone Romania multumeste tuturor agentiilor care au participat la licitatii, a declarat Ken Campbell, chief marketing officer Vodafone Romania.
Potrivit NewsIn, noul contract se va desfasura pe o durata de 3 ani. Reteaua care detine contul de media Vodafone in plan extern este OMD.
B.V. McCann Erickson, a carei divizie de media, Universal McCann, s-a aflat pe lista celor doua favorite in gestionarea bugetului Vodafone, prezentandu-se cu o solutie integrata de creatie si servicii media. Pentru bugetul de creatie al Vodafone, s-au mai prezentat, pe langa McCann Creative Services (divizia de creatie a B.V. McCann Erickson), agentiile Saatchi & Saatchi, care face parte din acelasi grup de operatiuni cu Zenith Media, si Scala JWT, agentie care face parte din reteaua detinatoare a contului de creatie Vodafone la nivel global.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: