Atuurile principale ale proiectului sunt imprejurimile verzi si linistite, aerul proaspat si peisajele reconfortante. Complexul Rezidential Liziera va fi amplasat chiar langa padure, folosind in mod inteligent spatiul verde adiacent, care reprezinta peste 70% din suprafata ansamblului. Aceste caracteristici definesc un spatiu irezistibil pentru cei care vor sa imbine locuirea in spatiul urban cu placerea de a sta in mijlocul unei naturi cat mai putin afectate de civilizatie. De aici a rezultat conceptul creativ care sta la baza campaniei de promovare: e minunat sa traiesti langa padure spune Cristina Nicsulescu, director de strategie la agentia adviser | chillimedia.
Campania se desfasoara la nivelul Bucurestiului pe outdoor, indoor in locatii neconventionale, in presa de afaceri si in cea specializata precum si prin internet. Este de notat ca la targul imobiliar Condominium Fair incheiat recent agentia adviser | chillimedia a creat pentru Liziera un stand spectaculos care urmareste acelasi concept creativ. Un stand aproape in intregime vegetal in care au fost integrate armonios materialele de prezentare si un living pentru discutii cu potentialii clienti.
Campania are ca vizual cheie o situatie simpatica de dialog intre un personaj uman si o veverita. O fata si o veverita fac schimb de bunatati specifice lumii din care provin: o nuca pentru o prajitura. E o intalnire intre doua lumi care descrie metaforic ce se va intampla la Liziera. Un cartier cu avantaje irezistibile care te fac sa exclami, cum se vede si in headline-ul campaniei, Vreau sa stau si eu aici, la fel ca in cantecelul celebru, spune Mihai Grecea, Creative Director la adviser | chillimedia.
Campania include si cateva executii pe medii neconventionale. In locatii indoor si outdoor premium din Bucuresti centre de afaceri, hoteluri si centre comerciale au fost amplasate insule verzi cu vegetatie reala care imita un colt de padure in care se afla plasat cate un panou asemanator cu cele create de catre padurari. Pe panouri este scrisa o maxima specifica ocolurilor silvice dar folosita, de asta data, in sprijinul mesajului campaniei Liziera: Cetateni, cine are padure, are aur. www.liziera.ro.
adviser | chillimedia este o agentie full-service care a preluat, in 2005, dreptul de folosire a marcii Adviser. Printre clientii agentiei se numara: MOL Romania, NewTown Residence, P&G (brand-urile Gillette, Braun, Duracell, Oral B - btl), CB Richard Ellis, Liziera, Recife Residence, MGA - Placofix, Manoil Mall Galati, PCFUN.RO, Kanal D (web).
Initiatorul proiectului Liziera este Ferco Investment, societate care face parte dintr-un grup cu o bogata experienta intr-o gama larga de dezvoltare a schemelor de regenerare urbana si investitii funciare in toate sectoarele pietei de bunuri imobiliare, indeosebi in sectorul rezidential si cel comercial. De-a lungul timpului, Grupul si-a dezvoltat afacerea in zona investitiei si a dezvoltarii imobiliare prin proiecte in Marea Britanie, Statele Unite, Germania, Canada, India, Ungaria si, in prezent, in Romania.
Proiectele recent finalizate au cuprins actiuni de regenerare urbana in valoare de peste 200 milioane euro. In Romania, compania este angajata in dezvoltarea si vanzarea de proiecte rezidentiale, comerciale si de spatii de depozitare, in orasele principale ale tarii.
CB Richard Ellis este agentul de vanzari exclusiv pentru proiectul rezidential LIZIERA si are o contributie decisiva in finalizarea multor tranzactii in domeniul imobiliar din Romania, incurajand antreprenorii sa caute noi investitii si oportunitati de dezvoltare. CB Richard Ellis, prezenta in Romania din 2001, este cea mai mare companie de servicii imobiliare din lume: 300 de birouri in 50 de tari, in care lucreaza peste 17 000 de angajati.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: