In contextul acestui parteneriat, Advertigo se bucura a fi agentia selectionata pentru a demara campanii promotionale pentru liderul pietei romanesti de distributie, considerand aceasta colaborare o oportunitate pentru a crea proiecte speciale prin forta talentului si experientei echipei. Totodata, Advertigo intelege mediul concurential al companiilor de distributie si exigentele necesare pentru a genera calitate, dorind formarea unei comunicari consistente si unui mesaj clar.
Infiintata in 1993, Interbrands M & D face parte din Sarkis Group International, fiind prezenta, exceptand Romania in: Bulgaria, Liban, Belarus, Cipru si Emiratele Arabe. Compania ocupa in prezent locul 12 in topul 100 al companiilor private din Romania si locul 1 in topul companiilor de distributie, insumand la sfarsitul anului trecut peste 2250 de angajati.
Anul 2006 a avut o semnificatie deosebita in istoria Interbrands, reprezentand anul miliardului, adica anul in care s-a reusit performanta atingerii cifrei de afaceri de un miliard de dolari. Aceasta cifra de afaceri impresionanta a fost posibil de atins datorita unei capacitati de a distribui pe o zona cat mai extinsa si unui portofoliu de clienti cu produse intens cerute de consumatori.
Insa, si anul 2007 e la fel de ambitios, in aceasta perioada fiind prevazute multe proiecte importante, adevarate provocari tinand cont de transformarile inerente aderarii.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: