Aproape 3.500.000 de telespectatori au asistat la reusita tricolorilor in fata nationalei luxemburgheze, intre care 1.741.000 numai in mediul urban. TVR 1 a inregistrat pe durata meciului o cota de piata de 51,3% la nivel national, 47,1% la nivel urban si 47,5% pe comercial, in timp ce ratingul a fost de 17,7% pe la nivel national, 16,3% in mediul urban, respectiv 12,8% pe comercial. Minutul de aur s-a inregistrat la ora 20.22, cand 4.568.000 de romani s-au uitat la TVR 1, cifra tradusa intr-un share de 56,7% si un rating de 23,4% la nivelul intregii tari.
Emisiunea care a precedat partida de fotbal Romania Luxembrug, Minutul 0, moderata de Vlad Enachescu si Ovidiu Ioanitoaia, a atras si ea atentia microbistilor, devansand celelalte posturi de televiziune cu un share de 20,1% si un rating de 3,8% la nivel national, respectiv 17,3% cota de piata si 3,9% rating la nivel urban. Repriza a III-a, emisiunea de analiza si comentarii sportive la care ne-am reintalnit cu Vlad Enachescu si Ovidiu Ioanitoaia a surclasat de departe emisiunile posturilor concurente, fiind urmarita de peste 2.000.000 de telespectatori, echivaland cu o cota de piata de 25% si un rating de 10,6% la nivelul tarii, respectiv un share de 21% si un rating de 8,6% in mediul urban.
Si TVR 2 a fost lider de audienta cu partida Slovenia - Olanda din preliminariile Campionatului European de Fotbal, transmisia fiind urmarita de aproximativ un milion de telespectatori la nivel national, reprezentand un rating mediu de 5,1% si o cota medie de piata de 14,2%. Comparativ cu celelalte posturi tv, TVR 2 a fost lider de piata in ultimele 20 de minute din prima repriza si aproape pe intreaga durata a celei de-a doua reprize.
Cel mai mare numar de telespectatori la nivel national a fost inregistrat la ora 22.16 cand meciul era urmarit de 1.437.000 telespectatori, reprezentand un rating de 7,4% si o cota de piata de 17,1%.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: