Juriul Effie Awards a acordat singurul titlu la categoria Durabile campaniei Logan MCV More space, more possibilities, Dacia devenind astfel singurul brand premiat la toate editiile Effie Romania.

Anul 2004 a insemnat aur pentru eficienta in comunicarea de produs Dacia, dupa ce campania pentru Dacia Solenza Incearc-o si mai vorbim a castigat primul loc in categoria produselor de larg consum nealimentare. In paralel cu dezvoltarea unui produs de succes, Dacia a pus la punct un set de servicii post-vanzare din care s-a remarcat Dacia Asistenta, succesul acestui serviciu fiind rasplatit in 2005 cu un Effie de argint la categoria Altele.

Anul 2006 a marcat o noua recunoastere a meritelor campaniilor de comunicare Dacia cu un EFFIE de argint pentru Logan Diesel iti schimba viata la categoria Durabile (aurul nu a fost acordat). In 2007 aceeasi categorie Durabile rasplateste prin bronz EFFIE campania dedicata noului produs lansat de Dacia: Logan MCV. La doi ani dupa lansarea in premiera a modelului Logan in 2004, succesul de piata al acestuia din urma si campania sa memorabila au impus dezvoltarea unui concept inedit, atragator, care sa capteze atentia si sa transmita mesajul-cheie o masina exceptionala pentru oameni obisnuiti.

Catalina Cernica, managing director Graffiti BBDO si membru al juriului editiei 2007 Effie Romania afirma a precizat intr-un comunicat ca, Dacia a reusit sa devina singurul brand premiat la toate editiile Effie in conditiile unei piete din ce in ce mai competitive, dominata de promotii agresive, in conditiile in care inca mai persista cutuma cum ca aceasta masina se vinde singura. Premiile Effie marcheaza astfel recunoasterea eforturilor de marketing si de comunicare pe care Dacia le pune in spatele imaginii si performantelor acestui brand.

In 2004, Graffiti BBDO a castigat aur si bronz pentru campaniile Dacia Solenza, respectiv Pepsi Twist si Tuborg, in 2005 argintul a fost castigat prin lansarea Tuborg Royal Export si campania Dacia Asistenta, in 2006 trofeele au fost argint prin campania Logan Diesel iti schimba viata, bronz pentru Conservele vorbitoare brandul Bucegi din portofoliul Scandia si campania Ultra solutii pentru Ulta Pro Computers. In 2007 Graffiti BBDO marcheaza alaturi de bronzul campaniei Logan MCV More space, more possibilities prin Gold Effie in categoria David vs Goliath pentru campania The Guide la Banca Romaneasca, aceeasi campanie fiind nominalizata si la trofeul Grand Effie.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri