Juriul Effie Awards a acordat singurul titlu la categoria Durabile campaniei Logan MCV äMore space, more possibilitiesö, Dacia devenind astfel singurul brand premiat la toate editiile Effie Romania.

Anul 2004 a insemnat aur pentru eficienta in comunicarea de produs Dacia, dupa ce campania pentru Dacia Solenza äIncearc-o si mai vorbimö a castigat primul loc in categoria produselor de larg consum nealimentare. In paralel cu dezvoltarea unui produs de succes, Dacia a pus la punct un set de servicii post-vanzare din care s-a remarcat äDacia Asistentaö, succesul acestui serviciu fiind rasplatit in 2005 cu un Effie de argint la categoria äAlteleö.

Anul 2006 a marcat o noua recunoastere a meritelor campaniilor de comunicare Dacia cu un EFFIE de argint pentru äLogan Diesel ľ iti schimba viataö la categoria Durabile (aurul nu a fost acordat). In 2007 aceeasi categorie Durabile rasplateste prin bronz EFFIE campania dedicata noului produs lansat de Dacia: Logan MCV. La doi ani dupa lansarea in premiera a modelului Logan in 2004, succesul de piata al acestuia din urma si campania sa memorabila au impus dezvoltarea unui concept inedit, atragator, care sa capteze atentia si sa transmita mesajul-cheie äo masina exceptionala pentru oameni obisnuitiö.

Catalina Cernica, managing director Graffiti BBDO si membru al juriului editiei 2007 Effie Romania afirma a precizat intr-un comunicat ca, äDacia a reusit sa devina singurul brand premiat la toate editiile Effie in conditiile unei piete din ce in ce mai competitive, dominata de promotii agresive, in conditiile in care inca mai persista cutuma cum ca aceasta masina se vinde singura. Premiile Effie marcheaza astfel recunoasterea eforturilor de marketing si de comunicare pe care Dacia le pune in spatele imaginii si performantelor acestui brand.ö

In 2004, Graffiti BBDO a castigat aur si bronz pentru campaniile Dacia Solenza, respectiv Pepsi Twist si Tuborg, in 2005 argintul a fost castigat prin lansarea Tuborg Royal Export si campania Dacia Asistenta, in 2006 trofeele au fost argint prin campania äLogan Diesel iti schimba viataö, bronz pentru äConservele vorbitoareö ľ brandul Bucegi din portofoliul Scandia si campania äUltra solutiiö pentru Ulta Pro Computers. In 2007 Graffiti BBDO marcheaza alaturi de bronzul campaniei Logan MCV äMore space, more possibilitiesö prin Gold Effie in categoria David vs Goliath pentru campania äThe Guideö la Banca Romaneasca, aceeasi campanie fiind nominalizata si la trofeul Grand Effie.
Aboneaz─â-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â.├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din sec╚Ťiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri