McCann PR, agentie afiliata Weber Shandwick, a castigat in urma unui pitch contul Ericsson in Romania.
McCann PR si-a completat portofoliul de clienti cu unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata din domeniul telecomunicatiilor, Ericsson Romania. Agentia va oferi servicii de consultanta lunara si de asemenea va colabora cu compania pe o serie de proiecte care se vor desfasura de-a lungul anului.

Am muncit mult si, in acelasi timp, ne-am dorit foarte tare sa castigam acest cont. Echipa din cadrul McCann PR, specilizata in Tech PR, este pregatita sa raspunda provocarilor aduse de acest cont. Asteptam cu nerabdare sa incepem munca impreuna cu partenerii nostri de la Ericsson Romania, a declarat intr-un comunicat Imola Zoltan, Managing Partner al McCann PR.

Agentia McCann PR ofera servicii specializate de PR, PR strategic si consultanta PR (crises management, public affairs, community relations, PR intern). Printre clientii agentiei se numara: Konica Minolta, Sprinter Distribution (brand Foton), Rentabiliweb Romania, EvoBus Romania, Coca-Cola Romania, Coca-Cola HBC, Affichage Romania, Kandia Excelent, Tnuva, Citigroup, LOreal Romania, Interbrew Romania, Augusta Motors, Cegedim.

Prin pozitia sa de lider permanent in domeniu, Ericsson prefigureaza viitorul comunicatiilor mobile si de Internet in banda larga. Furnizand solutii inovatoare in peste 140 de tari, Ericsson ajuta la crearea celor mai puternice companii de comunicatii din lume.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri