Game World, unul dintre cei mai importanți operatori de jocuri electronice de noroc din România, a semnat un acord de sponsorizare a echipelor de handbal feminin și masculin CSM București. Întelegerea este valabilă un an de zile, clubul sportiv urmând să primească 200.000 de euro.

În primăvară, primarul Nicuşor Dan a anunţat că a asigurat finanţarea echipei CSM București pentru anul 2021, dar a lăsat de înţeles că acesta este un răgaz pentru conducerea clubului să găsească surse de finanţare externă. În aceste condiții, inscripționarea "Primăria Capitalei" a fost scoasă de pe tricourile echipelor de handbal, fiind făcut loc altor sponsori.

”Pentru noi este o onoare că vom putea fi alături de handbalistele și handbaliștii CSM București în calitate nu doar de suporteri, ci și ca sponsori, în meciurile din sezonul care începe. Suntem la fel de onorați că ne vom putea bucura împreună la victorii și îi asigurăm pe acești minunați sportivi că îi vom susține, ca orice fani adevărați, și în momentele dificile”, a declarat Andrei Frimescu, director de comunicare și marketing Game World România.

Parteneriatul se va derula pe durata sezonului competițional 2021-2022, iar valoarea anuală a sponsorizării Game World se va ridica la 200.000 euro, a menționat acesta, într-un interviu wall-street.ro.

Sponsorizarea companiei de jocuri electronice nu este condiționată în niciun fel de performanțele echipelor în acest sezon. Echipa de handbal a CSM București este una dintre cele mai puternice din Europa, Cristina Neagu, căptianul echipei, fiind recunoscută ca fiind cea mai buna handbalistă din lume.

Echipa de fete are ca obiectiv câștigarea campionatului, a Cupei și Supercupei, dar și un parcurs cât mai lung în Liga Campionilor - cel puțin accederea în Final 4 Champions League. La masculin, obiectivul este clasarea pe unul dintre primele cinci locul în Liga Națională.

Sursa foto: Wall-Street.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri