Conferinta RoDirect 2007 va oferi publicului din Romania cele mai proaspete informatii din marketing direct, dezvaluite chiar de catre cei care dau tonul in domeniu
Heinz Fischer, fondator al FEDMA (Federatia Europeana de Marketing Direct si Interactiv) si presedintele acestei organizatii timp de multi ani, este unul dintre acestia. Experienta sa indelungata in marketing direct este dublata de o contributie deosebita la acest domeniu: de-a lungul timpului a adunat o impresionanta colectie de scrisori de marketing direct din diferite tari, colectie care a dat nastere revistei Fischers Archive. Cele mai creative si eficiente scrisori de DM din lume sunt publicate lunar in aceasta revista. De asemenea, Heinz Fischer conduce cea mai mare biblioteca internationala de marketing direct, Fischers Bookshop.

Pentru ca tema pe care o va prezenta pe 19 aprilie se numeste Strategii de dialog in marketing-ul direct de astazi, Heinz Fischer va avea la RoDirect un partener de discurs: Otfried Fritsch. Impreuna cu acesta va vorbi despre impactul noilor media asupra marketing-ului direct si despre cum ne putem folosi de aceste noi tehnologii pentru a atinge clientii in mod direct.

Otfried Fritsch este un consultant de DM cu o indelungata experienta pe piata germana, conducand propria agentie, care ofera servicii de comunicare directa. Cu 30 de ani de experienta in brand management si lucru in agentie, Otfried Fritsch este unul dintre oamenii de marketing care au inteles importanta comunicarii personalizate in valorificarea clientilor, si astfel a pus bazele firmei sale de consultanta in Customer Relationship Management si comunicare multi-canal.

Mai multe despre cei doi speakeri germani si despre temele lor, alaturi de prezentarea tuturor vorbitorilor de la conferinta RoDirect 2007 sunt prezente pe www.rodirect.ro. Inscrierile la conferinta se pot face online pe site-ul evenimentului, prin e-mail la adresa rodirect@maximize.ro, sau telefonic la 021-300.39.35.

Sponsorii principali Touch Communication, Vodafone Romania, Posta Romana, Xerox Romania, Readers Digest Romania, Open Public Services, Hit Mail si Mailers va invita la evenimentul din 19 si 20 aprilie la Crowne Plaza, Bucuresti. Alaturi de acestia, Mercury Promotions, Magyar Posta, Proximity Bucharest si Media Objects sunt sponsori ai conferintei RoDirect2007. Partenerii media ai evenimentului sunt Ziarul Financiar, Business Magazin, Media & Advertising, Mediafax, Internetcorp si Comunicate de presa.ro iar Xpress Printing este partener organizator, asigurand productia materialelor tiparite.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri