Portalul, care se adreseaza in special tinerilor intre 15 si 25 de ani, abordeaza o tematica vasta, de la muzica, la tunning auto, lifestyle, la film si cinema. Deasemenea, va contribui la crearea unei comunitati puternice de consumatori Pepsi care vor beneficia, prin inscrierea in site, de o serie de concursuri si premii dedicate.

In centrul noii filozofii de marketing a Pepsi se afla consumatorul. De acum, el va putea interactiona cu marca, isi va putea crea propria experienta unica in lumea Pepsi si, la randul sau, va putea ajuta alti consumatori de pe intreg mapamondul sa isi creeze o lume a lor, a declarat Calin Clej, marketing manager CSD PepsiCo Romania.

Pentru inceput, cea mai vizibila piesa a reinventarii globale Pepsi-Cola va fi noua grafica a ambalajului, care va lua alta infatisare la fiecare cateva saptamani. In cei 109 ani de experienta, design-ul Pepsi a fost schimbat doar de 10 ori, dar, pentru a tine pasul cu interesele mereu schimbatoare ale generatiei tinere, in acest an design-ul va fi schimbat de mai mult de 35 de ori.

Logo-ul Pepsi si numele vor ramane neschimbate, dar grafica de fundal se va schimba frecvent pentru a incorpora teme apropiate de inima adolescentilor si a tinerilor, cum ar fi sportul, muzica, moda sau masinile.

Noile imagini grafice vor fi prezente la peste 8 miliarde de cutii, sticle si pahare de Pepsi-Cola din intreaga lume, incluzand toate brandurile traditionale Pepsi: Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Light, Pepsi Twist si Pepsi Twist Light. Nu numai ca ambalajele vor arata diferit, dar ele vor si oferi consumatorilor posibilitatea sa acceseze continuturi exclusive online - jocuri si concursuri prin intermediul adreselor web unice pentru fiecare
design.

Noua filozofie de brand este parte a unei platforme integrata holistica care va fi reflectata peste tot in lume la TV, radio, prin presa scrisa si media digitala. Noile modele ale ambalajelor vor fi inspirate de consumatori, de interesele, pasiunile si viata lor. Aceasta campanie este despre revolutie si reinventare, asa ca vor fi evidentiate multiple initiative digitale care se refera la canale de comunicare, web si mobile, care le vor permite consumatorilor
sa-si personalizeze experientele Pepsi (cum ar fi ambalajele, experientele din magazine, reclame TV).

Campania TV beneficiaza de 1 spot principal de 60 de secunde (Destinies) si de spoturi mai scurte de 30 si 15 secunde. 4 dintre spoturile mai scurte sunt tematice (Travel, Festivals, DJ, Emoticons), unul e Mosaic, care exprima tocmai faptul ca noile ambalaje Pepsi sunt inspirate din viata consumatorilor si formeaza un "mosaic" de lifestyles.