Proiecte de case si terenuri in cartiere sau ansambluri rezidentiale, 2.000 de apartamente si 350 de vile, peste 30 de companii prezente, la cea de-a treia editite a Targului de Case Sphera. Pentru toate acestea, o campanie integrata pentru radio, print si online, campanie in care s-au investit peste 100.000 euro.

“Vorbim despre un media buying de peste 100.000 euro. Am avut o campanie combinata ca si canale mass-media, ne-am axat foarte mult pe online, radio si presa scrisa, dar au fost alaturi de noi si televiziunile”, a declarat petru Wall-Street Tina Trifan, director general Sphera Business Center.

Organizatorii targului au mai precizat ca de anul trecut si pana acum, parametrul de crestere al promovarii pe canalele media a fost de 20% pana la 40%, Tina Trifan recunoscand ca “cei mai multi bani din investitia totala se duc pe promovare”.

“Anul trecut s-a mers pe aceleasi canale, pe o campanie integrata, suport PR, suport BTL, campanii pe doua posturi radio, mult internet si machete in presa scrisa”, a spus Valentin Petcu, senior partener Eye PR.

Profilulu Targului de la Sphera este axat pe clasa medie si clasa medie plus, iar pretul pentru al locuintelor prezentate aici sunt intre 750 euro/mp cu TVA inclus, pentru un apartament cu o camera, ajungand pana la media de 1.000 euro/mp cu TVA.

Tina Trifan a mai precizat ca principalul scop al targului este promovarea solutiilor integrate. Astfel, ca si noutate la acest targ sunt firmele de constructii. “Am adus alaturi de noi si constructorii datorita solicitarilor primite in editiile anterioare. La fel, avem o echipa formata dintr-un inginer constructor si un consultant financiar care acorda consultanta gratuita publicului. Consultanta nu merge pana in proiectare ci este o avizare pentru desfasurarea proiectelor de constructii sau renovare atat din Bucuresti cat si din tara”.

Prima zi a targului a adus aproximativ 4.000 de vizitatori, organizatorii estimand ca pana la finalul acestuia vor fi prezenti aproximativ 15.000. Prima zi de expozitie a insemnat de asemenea un interes crescut pentru firmele de constructii, pentru casele de vacanta, mobilierele decorative, renumitele cofraje si pe proiectele cu preturi mai accesibile.

Pe intreaga perioada a Targului de Case, toti vizitatorii vor avea posibilitatea sa castige o serie de premii care constau in mobilier de bucatarie, gresie, faianta si obiecte sanitare oferite de partenerii Sphera, in valoare totala de 3.000 de euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri