Compania media New York Times a anuntat joi o scadere de profit de 26%, pana la 23,9 milioane de dolari, in primele trei luni ale anului 2007, comparativ cu aceeasi perioada a lui 2006, cand a obtinut 32,4 milioane de dolari, anunta NewsIn.

Veniturile totale ale companiei New York Times in primele trei luni ale anului au fost de 786 de milioane de dolari, cu aproape 2% mai putin decat anul trecut in aceeasi perioada.

Divizia de internet a companiei a obtinut 9,5% din veniturile totale, in primele trei luni ale acestui an, comparativ cu 7,6%, cat reprezenta in acelasi interval al anului trecut. Astfel, veniturile obtinute de internet in primele trei luni din 2007 au fost de 74,3 milioane de dolari, cu 22% mai mult decat cele din primele trei luni ale lui 2006.

Potrivit Newspaper Association of America, organizatie internationala ce reprezinta industria de presa scrisa, varianta in print a ziarului "The New York Times" are lunar, in zilele lucratoare ale saptamanii, 6,5 milioane de cititori, in timp ce editia online este vizitata de peste 13 milioane de cititori in aceeasi perioada.

Trustul The New York Times Company, unul dintre cele mai mari grupuri de presa din Statele Unite, detine peste 20 de ziare in Statele Unite, printre care "The New York Times", "International Herald Tribune" si "The Boston Globe", si mai multe zeci de site-uri, printre care NYTimes.com, Boston.com si About.com.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri