Ana și Ioana, două angajate ale Publicis Groupe România, vor să ridice coliva la rangul de desert național, să o înregistreze ca marcă și să își deschidă propria „colivărie”. Inițiativa are loc cu sprijinul Publicis, care a pus la bătaie 10.000 de euro ca premiu al competiției interne ”Lion’s Dream”, prin care sunt sprijinite visurile angajaților.

”Fiecare avem visurile noastre. Știm cu toții acele dimineți când nu îți vine să te dai jos din pat și în cele din urmă faci acest lucru pentru visul tau si pentru că te gandesti cat mai ai pana când acesta va deveni realitate. Prin Lion’s Dream am dorit sa avem un festival al visurilor care asteapta sa fie implinite”, spune Anca Catarambol (foto), Chief Talent Officer, Publicis Groupe România

Publicis Groupe România, prezent de 25 ani pe piața locală, este cel mai mare grup de marketing și comunicare din România.

Lion’s Dream este o competiție internă la care au fost înscrise de 140 de visuri ale angajaților Publicis Groupe România. Premiul cel mare a fost de 10.000 de euro pentru îndeplinarea visului câștigător, dar și susținere din partea întregii echipe. Juriul a selectat 21 de visuri care au intrat în finală, iar visul câștigător a fost ales în funcție de voturile tuturor angajaților Publicis Groupe România.

Anca Catarambol

Sursa Foto: Publicis Groupe România

”Premiul a fost câștigat de ‘colivărie’. Mai exact, colegele Ana și Ioana s-au gândit să facă din colivă un desert național, o delicatesă națională. Așa cum turcii au baclavaua, de ce nu am avea și noi coliva? Momentant este doar o idee, dar se vrea înregistrarea ca marcă și chiar să devină un brand național. Gândul inițial era deschiderea unui magazin cu mai multe sortimente și denumiri de colivă, o destinație în special pentru turiștii străini”, explică Chief Talent Officer-ul Publicis Groupe România.

Bye, bye, Dallas... în Vulcan

Publicis va sponsoriza alte șapte visuri din categoria ”Doing Good”, proiecte care au înclinat mai degrabă către schimbarea în bine a vieții altor persoane.

Un astfel de proiect care a strâns multe voturi este ”Bye, bye, Dallas”.

”Dallas este un cartier din orașul Vulcan în care locuiesc multe persoane defavorizate și din care părinții multor copii au plecat pentru a munci în străinătate. Vorbim despre o comunitate cu posibilitati materiale reduse, iar visul colegilor de la Publicis Groupe România a fost să îi scoată pe copiii de acolo în excursii în afara orașului, să cunoască țara, să aibă parte de noi experiențe, un lucru foarte important pentru evoluția lor”, menționează Anca Catarambol.

Un alt ”vis” care s-a remarcat a fost ”Academia lu Arthur”, prin care se dorește dotarea sălilor de clasă ale unui centru de recuperare pentru copii cu dizabilități cu table smart, care să suporte atât scrisul digital, cât și diverse elemente multimedia prin care cursurile să devină mai interactive și mai puțin plictisitoare.

Nu în ultimul rând, angajații Publicis Groupe România au lansat și ideea deschiderii unui centru de terapie (pentru căminele de bătrâni/copiii instituționalizați) cu ajutorul animalelor. Pentru ca visul să devină realitate, ar urma să fie facilitată legătura între adăposturile de animale și centrele de terapie, la care s-ar adăuga know-how-ul profesioniștilor din cabinetele veterinare.

Ce se întâmplă cu visurile necâștigătoare

Dincolo de beneficiile palpabile ale proiectelor care se vor concretiza, Chief Talent Officer-ul Publicis Groupe România spune că Lion’s Dream va avea efecte pozitive și asupra relațiilor de muncă din cadrul companiei.

”Chiar dacă rămân destule visuri care nu vor fi puse în practică, acestea reprezintâ un câștig pentru noi deoarece fiecare manager știe acum care sunt visurile echipei lui. Dacă, de exemplu, tu știi că un coleg are ca vis deschiderea unui business într-un domeniu, vei știi și care este zona de interes a acestuia și îl vei putea recompensa în acest sens atunci când este cazul”, a declarat Anca Catarambol.

Nu în ultimul rând, proiectul a adus și un beneficiu la nivel de comunicare în cadrul organizației, benefic mai ales în condițiile în care pandemia a redus interacțiunea socială din cadrul companiilor din întreaga lume în ultimii ani.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri