La o luna de la lansarea siteului dedicat campaniei de promovare a Furazolidon, realizata de Propaganda, povestistanjenitoare.ro a avut 60.000 de useri. Cat despre cele trei spoturi ale campaniei, cel mai accesat pe YouTube a fost Elefantul, cu 16.300 accesari.
“Suntem incantati ca reusim sa inovam in comunicare, mai ales in categoriile atat de dificile in care activam, cu rezultate foarte bune. Campania Furazolidon a reusit sa se distanteze prin originalitate si prin implicarea consumatorilor, reusind sa ne ajute la atingerea obiectivelor de marketing si la (re)construirea unei marci foarte importante pentru noi”, ne marturiseste Simona Mihai, director de marketing si vanzari Terapia Ranbaxy.

“Medicamentul nostru scapa lumea de diaree, in timp ce activitatile si comunicarea noastra scapa lumea de dezinhibare, de subiecte tabu, de inchistare. Intentia noastra este sa intinerim brandul si, in timp, sa construim un brand cult. Pentru ca parintii si bunicii nostri sunt loiali brandului acesta ‘no matter what’, dar noi, tinerii il percepem ca invechit si ne-am indreptat spre alte antidiareice, brandul avand de suferit pe termen lung din cauza asta. Comunicam emotional si facem advertainment. si rezultatele vor veni de le sine. Pentru ca, in aceasta categorie de medicamente, produsele au cam acelasi beneficiu functional si personalitatea brandurilor, prin loializare, va fi cea care va incuraja in timp cumpararea”, a spus Simina Leotescu, head of strategic planning la Propaganda.

Agentia care s-a ocupat de campanie este Propaganda, ar dintre participantii la proiect sunt Bogdan Moraru – art director, Adrian Albu – copywriter, Tiberiu Bleoanca – ilustrator, Dan Moldovan – director de creatie, Simina Leotescu – head of strategic planning, Mihaela Giurca – account manager, Sonia Vlad – account manage, dar si cei de la Furazolidon, de unde au participat Camelia Cristolovean - product manager, Simona Mihai – director de marketing si vanzari.

“Mi-a placut mult ideea campaniei inca de la inceput. Sunt bucuroasa ca oamenii reactioneaza si scriu povesti. Numarul mare de vizitatori si de accesari pe YouTube intr-o perioada atat de scurta de timp sunt o dovada a faptului ca avem deja un raspuns pe piata, ca oamenii inteleg si au intrat in joc. Intentionam sa venim cu noi puncte de contact, sa mentinem viu interesul vizitatorilor. O sa vedeti. Nu vreau sa divulg nimic deocamdata”, adauga Camelia Cristolovean, product manager Furazolidon – un produs Terapia Ranbaxy.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri