Grapefruit este agentia cu cele mai multe nominalizari si premii castigate la Identity: Best of the Best 2007, competitie internationala de design de logo si identitate de companie organizata de revista Identity din Moscova.
Astfel, Grapefruit a obtinut in total 4 premii si sase nominalizari in cadrul competitiei Identity: doua premii intai pentru proiectul Antibiotice, unul pentru identitatea de companie si altul pentru design logo, si doua premii trei pentru identitate de companie cu Velfina, la sectiunea dedicata companilor industriale, si cu Roton, la sectiunea pentru companii din sectorul serviciilor. Printre lucrarile Grapefruit nominalizate se numara si identitatea evenimentului BrandCamp si identitatea de companie Transavia.

“Succesul obtinut in Rusia la Identity 2007 ne onoreaza si ne aduce mari satisfactii deoarece este o confirmare in plus ca munca noastra s-a ridicat la cele mai inalte standarde. Am excelat la sectiunea identitate de companie unde am obtinut trei premii si sase nominalizari, ceea ce dovedeste ca proiectele noastre au fost apreciate in totalitatea lor pentru unitate, consitenta si relevanta” a declarat intr-un comunicat Marius Ursache, chief creative officer la Grapefruit.

Revelatia competitiei a fost brandul Antibiotice care a cucerit voturile juratilor la sectiunile dedicate companiilor industriale pentru identitate si logo, obtinand doua premii intai. „Proiectul de rebranding Antibiotice a fost unul semnificativ pentru Grapefruit, care si-a dovedit in timp eficienta prin rezultate concrete pentru client. Putem spune ca am facut din Antibiotice un alt brand de succes si aceasta recunoastere obtinuta la Identity 2007 vine ca o confirmare suplimentara a succesului proiectului” a completat Marius Ursache.

Competia Identity din aceast an a avut 2 categorii, una pentru identitatea de companie si alta pentru logo si trademark, fiecare cu cate 6 sectiuni: industrie, retail, comert, servicii, organizatii nonprofit si evenimente.

Juriul din acest an al competitiei a fost format din personalitati ale industriei de design si constructie de brand printre care amintim: Emma Booty (Landor Associates, UK), Tony Speath (identityworks.com, USA), Erik Spiekermann (United Designers Network, Germany), Ken Cato (Cato Purnell Partners, Australia) si David Carson (David Carson Design, USA).

Grapefruit (www.grapefruit.ro) este o agentie romaneasca de branding, cu birouri in Iasi si Bucuresti. Portofoliul Grapefruit include peste 100 de clienti din 13 tari, pe 4 continente, printre care se numara Abbott Laboratories, Antibiotice, Dacia, Vodafone, HP Romania, Gandul, Eli Lilly, OTP Bank, British Council, International Corporate and Brand Identity Centre (Marea Britanie) si DDB San Francisco (SUA).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri