Campania Mr. Bricolage pentru 2007 are trei etape si se bazeaza exclusiv pe comunicare outdoor in Bucuresti: panouri stradale si la metrou. Campania de primavara se desfasoara in perioada 25 aprilie – 25 mai si vine sa intareasca pozitionarea Mr. Bricolage pe piata de DIY (Do It Yourself).
Strategia a urmarit publicitatea outdoor de proximitate, in zonele limitrofe ale magazinului situat in Calea Vitan la intersectie cu soseaua Mihai Bravu. Campania include doua vizualuri “Fantana” si “Aer conditionat”, ce pastreaza mesajul din campania de lansare “Te descurci si singur (cu un pic de ajutor)”.
Colaborarea dintre GMP si Mr. Bricolage a inceput in luna iulie a anului trecut, cand, in urma unei licitatii, agentia a fost aleasa sa dezvolte comunicarea marcii.
Echipa GMP care a colaborat la realizarea campaniei a fost formata din: Mirela Angelescu, Client Service Director; Ramona Sima, Group Account Director; Anca Echim, Account Executive; Teodor Cucu, Strategic Planner; Oliver Kapusta, Integrated Communication Director; Matt Hingley, Art Director. Din partea Mr. Bricolage, proiectul a fost coordonat de Jean - Martin Sembely, Director de proiect Romania; Tudor Profir, Director General si Simona Ghita, Marketing Manager.
GMP este una dintre cele mai importante agentii independente integrate din Romania. Agentia are in portofoliu un numar important de clienti si branduri printre care se numara: A&D Pharma (Sensiblu si Mediplus), Adevarul, Alcatel-Lucent, ApaNova, Gabriel Resources, Monte Banato, Mr. Bricolage, Raiffeisen Bank, Unilever (Coccolino, Omo, Dero), Ursus Breweries – Timisoreana, Toyota. in ultima perioada, agentia a primit recunoastere nationala si internationala la Festivaluri precum Eurobest, Epica, Goldendrum, AdPrint, Golden Hummer, EFFIE, Ad’Or dar si Agentia de PR a anului la Romanian PR Award.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: