Agentia GMP continua seria campaniilor de imagine pentru Mr. Bricolage, primul retailer de bricolaj de pe piata din Romania. Acesta partine unei retele de 600 de magazine raspandite pe trei continente: Europa, Africa si America Latina.

Campania Mr. Bricolage pentru 2007 are trei etape si se bazeaza exclusiv pe comunicare outdoor in Bucuresti: panouri stradale si la metrou. Campania de primavara se desfasoara in perioada 25 aprilie – 25 mai si vine sa intareasca pozitionarea Mr. Bricolage pe piata de DIY (Do It Yourself).

Strategia a urmarit publicitatea outdoor de proximitate, in zonele limitrofe ale magazinului situat in Calea Vitan la intersectie cu soseaua Mihai Bravu. Campania include doua vizualuri “Fantana” si “Aer conditionat”, ce pastreaza mesajul din campania de lansare “Te descurci si singur (cu un pic de ajutor)”.

Colaborarea dintre GMP si Mr. Bricolage a inceput in luna iulie a anului trecut, cand, in urma unei licitatii, agentia a fost aleasa sa dezvolte comunicarea marcii.

Echipa GMP care a colaborat la realizarea campaniei a fost formata din: Mirela Angelescu, Client Service Director; Ramona Sima, Group Account Director; Anca Echim, Account Executive; Teodor Cucu, Strategic Planner; Oliver Kapusta, Integrated Communication Director; Matt Hingley, Art Director. Din partea Mr. Bricolage, proiectul a fost coordonat de Jean - Martin Sembely, Director de proiect Romania; Tudor Profir, Director General si Simona Ghita, Marketing Manager.

GMP este una dintre cele mai importante agentii independente integrate din Romania. Agentia are in portofoliu un numar important de clienti si branduri printre care se numara: A&D Pharma (Sensiblu si Mediplus), Adevarul, Alcatel-Lucent, ApaNova, Gabriel Resources, Monte Banato, Mr. Bricolage, Raiffeisen Bank, Unilever (Coccolino, Omo, Dero), Ursus Breweries – Timisoreana, Toyota. in ultima perioada, agentia a primit recunoastere nationala si internationala la Festivaluri precum Eurobest, Epica, Goldendrum, AdPrint, Golden Hummer, EFFIE, Ad’Or dar si Agentia de PR a anului la Romanian PR Award.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri