Investitii de 80.000 intr-o campanie de promovare a produselor 'Made in Ro'

Intr-un mediu din ce in ce mai concurential, produsele romanesti se vor mai bine promovate in fata celor de import. Asociatia Patronala Romana din Industria Laptelui (APRIL), Asociatia Romana a Carnii (ARC) si Patronatul National al Viei si Vinului (PNVV), alaturi de Violet Advertising, promoveaza in acest sens o campanie sociala, de incurajare a consumatorului roman, astfel ca prima sa obtiune la raft sa fie un produs romanesc.

Scopul aceastui program este fidelizarea consumatorului si nu promovarea produselor romanesti in detrimentul celor de import. “Campania nu isi doreste o comparatie in detrimentul produselor de import, nu isi doreste punerea acestora intr-o lumina proasta, ci doar sa ofere brandurilor alimentare produse in Romania timpul necesar pentru a intra pe picior de egalitate in aceasta competitie dura care abia incepe sa se manifeste in piata romaneasca, a declarat pentru Wall-Street Bogdan Lupu, executive manager al agentiei Violet Advertising.

Campania vine sa protejeze brandurile romanesti care, datorita intrarii pe piata a unui numar mare de branduri produse in afara Romaniei, experientei mult mai vaste in ce priveste politica de marketing acumulata in piete mult mai mature, posibilitatile mari de a investi in reclama, ar putea fi supuse unei competitii destul de agresive, a mai spus reprezentantul Violet Advertising.

Cat despre directiile acestei campanii, ca si executie pe termen lung, se doreste aducerea unei contributii importante la dezvoltarea durabila a economiei romanesti si diminuarea tendintei de export a fortei de munca, potrivit lui Ovidiu Gheorghe, presedintele PNVV. “Nu mergem neaparat pe calitate, orice producator spune ca are in portofoliu produse de calitate, nu mergem nici strict pe traditie pentru ca ne-am restrange aria de exprimare la Salam de Sibiu, la Carnati de Plescoi si branza de burduf. Iar ca raspuns la intrebarea de ce sa cumparam alimente produse in Romania, cel mai important argument, care nu poate fi atacat de nimeni, este ca, avand ca prima optiune la raft alimentele romanesti, in timp contribuim la dezvoltarea durabila a econimiei romanesti, contribuim la asigurarea locurilor de munca in Romania, sa diminuam tendinta de export a fortei de munca”, a spus acesta.

Campania va fi difuzata pe toate canalele media disponibile: TV, radio, presa, indoor TV, outdoor TV.
Initiativa apartine exclusiv celor trei patronate, lucru considerat o noutate a unei astfel de campanii sociale. “Dupa stiinta mea, in alte tari acest tip de campanie a fost clar si fara echivoc sustinut de guvernele tarilor respective, aceste guverne intelegand nevoia sustinerii industriei proprii. Se pare ca Guvernul Romaniei si ceilalti oficiali din Romania au alte prioritati in aceasta perioada” a mai spus Bogdan Lupu.

Campania nu este neaparat un tip nou de campanie de fidelizare, produsele din Ungaria si cele din Australia beneficiind de astfel de promovare.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri