Potrivit studiului WAN, printul este cel mai important mediu de publicitate din lume, cu o cota de piata de 42%. Ziarele reprezinta al doilea mediu de publicitate ca volum, dupa televiziune, si detine 29,4% din bugetele internationale de publicitate.
"Veniturile publicitare obtinute de ziare, pe plan international, reprezinta mai mult decat publicitatea radio, cinema, reviste si internet, la un loc", a declarat presedintele World Association of Newspapers, Gavin O’Reilly.
Investitia, la nivel international, in ultimele 18 luni, in publicarea ziarelor si a echipamentelor de productie este de peste 6 miliarde de dolari, mai arata studiul. Studiul WAN a fost realizat in peste 200 de tari.
World Association of Newspapers (Asociatia Mondiala a Ziarelor) este o organizatie non-profit si non-guvernamentala care apara si promoveaza libertatea presei si independenta financiara a ziarelor si contribuie la dezvoltarea editorilor de presa. Organizatia include 72 de asociatii de presa nationale, 13 agentii de stiri, 9 organizatii de presa regionale si directori executivi de ziare din peste 100 de tari.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: