In urma unui proces de prezentari de strategie desfasurat in luna martie, DDB Bucuresti anunta un nou client in portofoliu : postul de televiziune Kanal D.

Agentia va furniza servicii full-service, de la strategie de brand si promovare de show-uri specifice, pana la consultanta pe contentul emisiunilor postului si promotii.

“Lucram deja din plin de trei saptamani si putem spune ca suntem norocosi sa avem parte de o colaborare foarte frumoasa cu un client pasionat de ceea ce face. Este un cont frumos, care ne incanta pentru ca ne deschide o noua categorie, si este un brand pe care ne dorim sa il crestem impreuna cu clientul nostru.” declara Adina Sorescu, managing director DDB Bucuresti.

Echipa reponsabila de castigarea pitchului este reprezentata de: Bradut Florescu – director executiv, creative team: Mihai Cojocaru, Virgil Andone, Vicentiu Popliceanu, Andreea Dragomir, Andrei Orcula; dtp – Mihai Beilic.

DDB Bucuresti este parte a DDB Worldwide,una dintre cele mai mari retele de agentii de publicitate, cu 206 birouri in 99 de tari.

Din portofoliul DDB Bucuresti mai fac parte: Alpha Bank, McDonalds, Chipita Romania, Intersport, Henkel, Pepsi Intl., Philips, Mothercare, RCS/RDS , Ovo Design, Nestle Purina, Creamline Finetti, SCA, Renault Trucks, Dell, Ministerul Integrarii Europene, Hercesa Imobiliare, Cez Romania, Ozone Extremvit, Finetti YUP, Peugeot si Splendor Cruises.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Kanal D, pentru prima oara pe profit