Austrian Airlines, membra Star Alliance, prima si cea mai mare alianta de companii aeriene din lume, deruleaza impreuna cu Initiative si Lowe o ampla campanie de comunicare, ce include campania de imagine, o promotie si o campanie longhaul.
Avand ca obiectiv principal cresterea awareness-ului Austrian Airlines, campania de imagine comunicata de Initiative pe televiziune si in presa locala se deruleaza in doua etape, in perioada aprilie - noiembrie, cu o mica pauza pe timpul verii. Atat printurile, cat si spotul TV pun accentul pe un mesaj care indeamna la relaxare, in timpul curselor de lunga durata, insa confortabile, oferite de Austrian Airlines.

In timp ce campania promotionala a companiei austriece este sustinuta in presa centrala, la radio, pe Internet si pe autobuzele care merg spre Otopeni, campania longhaul se desfasoara exclusiv in presa scrisa, comunicand beneficiile curselor lungi asigurate de Austrian Airlines, printre care cel mai rapid transfer din Europa, pe care compania austriaca il asigura la Viena.

Intreaga campanie de comunicare Austrian Airlines se adreseaza persoanelor cu venituri medii si mari, care calatoresc mult, oameni de afaceri si turisti care doresc sa imbine utilul cu placutul. „Fly with a smile”.

„Este o bucurie sa lucram cu Austrian Airlines, un brand extrem de puternic, ce beneficiaza de un mare capital de incredere din partea consumatorilor,” declara Mihaela Cucu, Head of Unit, Initiative.

Echipa care a contribuit la realizarea acestei campanii este fost formata din: Heinrich Vystoupil, Director; Viorel Cindea-Nica, Sales Support & Marketing - Austrian Airlines; Mihaela Cucu, Head of Unit si Anca Ionescu, Senior Planner – Initiative; Anca Ditu, Coordonator Poiect, Ilinca Strajan, Client Service, Robert Podareanu, Art, Andreea Chirica, Copy - Lowe.

Initiative, membra a Interpublic Group of Companies, este una din cele mai mari retele independente de media din lume. Initiative asigura servicii specializate de planificare si cumparare de media, de strategie si consultanta de media. Cu o cifra de afaceri de circa 14 miliarde de dolari in anul 2006, Initiative Worldwide numara peste 3500 de angajati in cele 99 de birouri la nivel global.

Activa pe piata de media romaneasca de 13 ani, Initiative Romania este afiliata retelei internationale Initiative Worldwide si se claseaza prntre primele agentii de profil. Portofoliul Initiative Romania include, printre altii, Orange Romania, Johnson&Johnson, Raiffeisen Group, MOL Romania, Pernod Ricard, GlaxoSmithKline, Berlin-Chemie, Continental, Beres, Euro GSM, Fujitsu Siemens, Vitan Platinum Towers, Provident Financial, Porsche Bucuresti, Sarantis Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri