Licentiata a Facultatii de comunicare si relatii publice a Universitatii Bucuresti promotia 1997, Ileana Pescariu (30 de ani) a fost promovata in functia de Managing Partner al Publicis Dialog, agentia specializata de BTL a grupului Publicis Romania.

Cu o experienta de 10 ani in marketing si publicitate, Ileana si-a inceput cariera in studentie, pe vremea aceea venind sa faca practica in agentia in care mai tarziu avea sa isi dezvolte si sa isi consolideze activitatea, Publicis Romania. Ocazie cu care, de altfel, fara a-si imagina vreodata ca va ajunge intr-o agentie specializata de comunicare, a si castigat un client.

A lucrat pentru Elite Romania ca brand manager pana in 1997, dupa care a urmat o noua perioada importanta si prolifica in cariera sa fiind acceptata dupa o serie de interviuri, Brand Manager la Philip Morris pentru marca LM. Aici a avansat pana la functia de Senior Brand Manager iar plecarea de la una dintre cele mai mari companii multinationale a insemnat si primul pas spre televiziune, Ileana ajungand sa conduca departamentul de advertising al Prima TV. Tot in zona televiziunii merita mentionata si pozitia ei de prezentator la TVR a unei emisiuni dedicata publicitatii, Zona Publicitara.

Cea mai mare provocare profesionala a fost pasul facut in anul 2000 cand presedintele grupului Publicis Romania, Teddy C. Dumitrescu, i-a facut propunerea de a se alatura echipei Publicis Romania. Prin contributia ei de New Business Director, Ileana Pescariu a atras de partea grupului din care face parte Publicis Dialog un numar semnificativ de conturi, o mare parte a acestora ramanand in continuare ale agentiei. De la departament specializat, aceasta s-a dezolvat si a devenit o agentie independenta. A lucra in marketing services inseamna a invata zilnic lucruri noi, de aceea si comunicarea reprezinta pentru ea o mare pasiune.

Este o mare admiratoare si iubitoare de animale, in colectia ei de acasa numarandu-se chinchilla (din Anzii Cordilieri), un animal a carui blana este cea mai scumpa din lume, un catelus si o pisica. Se considera un om implinit si isi doreste sa isi intemeieze o familie frumoasa si sa se implice cit mai activ in acest business, care inca se afla la inceput pe piataserviciilor de BTL dar care performeaza deja foarte bine. Printre clientii importanti ai agentiei Publicis Dialog se numara nume recunoscute datorita expertizei de BTL: Parliament, Marlboro, L&M, Peroni, Danone, Ford etc.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri