Prea mulți antreprenori, marketeri și vânzători se uită la reclame ca la o soluție magică ce le poate rezolva problemele de vânzări.

Opinie scrisă de Răzvan Căzănescu, fondatorul TBF.

Însă realitatea este că reclamele nu sunt altceva decât un amplificator.

Dacă oferta funcționează deja, reclamele amplifică rezultatele.

Dacă oferta este greșită, produsul nu rezolvă o problemă reală sau nu are un diferențiator important pentru publicul țintă… reclamele devin doar bani aruncați pe fereastră.

Așa că… înainte de a trimite bugetele către agenții sperând să facă vreo magie, testează bine oferta. Pentru că într-un final… reclamele nu vor face altceva decât să amplifice ceva ce deja funcționează.

Feedback-ul negativ merită luat în considerare atât timp cât este de la publicul tău țintă care a folosit cu adevărat produsul sau serviciul

Cred că în ultimii 2 ani am primi 3 e-mailuri în care mi s-a spus: programele și cursurile TBF costă mai mult decât merită.

Retail jobs

Probabil că și ție ți se întâmplă la fel, cum este cazul oricărui antreprenor.

Însă întrebarea este... acești oameni au dreptate sau nu?

Pentru a determina avem nevoie de câteva răspunsuri:

1. Oamenii care au spus asta sunt în publicul țintă?
2. Acești oameni au folosit produsul, informația sau serviciul?

Pentru mine, răspunsul la ambele întrebări este “nu”. Nici nu erau în publicul țintă, nici nu au folosit programele, cursurile sau serviciile TBF.

Vezi tu... acei 3 oameni au avut dreptate. Pentru ei... cursul de management, de exemplu, costă mai mult decât merită. Compania lor este prea mică pentru a beneficia cu adevărat de informație.

Însă pentru o afacere mijlocie sau mare, cursul este un chilipir cu privire la câtă valoare a adus în creșterea productivității, accelerarea creșterii și stabilizarea afacerii.

Citeste si:
Căzănescu, TBF: Să te aștepți ca angajații să nu greșească este...
Căzănescu, TBF: Să te aștepți...

Pentru un editor video, un laptop de 5000 de euro, cu cel mai puternic procesor, 128 gb RAM și 8 terra SSD... merită. Merită pentru că își scoate banii în productivitate. Pentru un vânzător care doar scrie e-mailuri pe el, completează în CRM și deschide documente... normal că nu merită.

Dar asta nu înseamnă că orice feedback negativ cu privire la preț ar trebui desconsiderat. Sub nicio formă. Dacă la cele două întrebări ai răspunsuri pozitive și acest feedback este unul recurent, atunci cu siguranță ar trebui lucrat la valoarea produsului sau la prețul acestuia.

Ceea ce am vrut să ofer în acest fundament este doar o simplă procedură pentru a filtra aceste feedback-uri. Mai precis, la care dăm atenție și la care nu.

Sursa foto: TBF

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Răzvan Căzănescu
Răzvan Căzănescu (fondatorul TBF) a fost implicat în sute de companii din postura de consultant, partener, investitor sau fondator. A dublat companii de milioane de euro în doar 3 luni și a dus startup-uri la peste un milion de euro în primul an de activitate. Nu este trainer sau speaker și nici nu pretinde să fie. Este antreprenor. A creat companii. A condus companii. A crescut companii.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri F