78% dintre tineri considera reclamele din timpul programelor TV sunt enervante, dar 35% obisnuiesc sa discute cu prietenii despre reclamele pe care le vad, anunta rezultatele noii cercetari a agentiei Leo Burnett, care a realizat o radiografie completa in legatura cu stilul de viata si comportamentul de consum al tinerilor, rezultate concretizate in programul LeoYouth.
Proiectul LeoYouth a fost realizat in colaborare cu D&D Research si s-a desfasurat in marile orase ale tarii. Compania de cercetare a luat in calcul un esantion reprezentativ pentru populatia tanara, cu varste cuprinse intre 16 si 24 de ani.

“Studiul avertizeaza asupra faptului ca stilul de viata al tinerilor nu reprezinta o constanta. Ceea ce este astazi pe lista de preferinte a tinerei generatii, maine ar putea sa fie depasit. Brand-urile care vor sa se afle si maine pe lista de preferinte a tinerilor vor fi nevoite sa-i inteleaga pe acestia dincolo de cliseele ‚de categorie’. Agentia noastra va utiliza concluziile raportului de cercetare in modul in care va comunica si interactiona cu tinerii consumatori pentru brandurile pe care le gestioneaza”, a declarat Roxana Dumitru, managing director al Leo Burnett, intr-un comunicat.

In urma cu trei luni, Leo Burnett a lansat un alt proiect de cercetare realizat de departamentul de strategie al agentiei, un studiu calitativ destinat femeilor, InsideOut, realizat sub platforma LeoShe.

“Advertising-ul trebuie creat pentru consumatori, nu doar pentru noi. Si cum poti sa comunici cu cineva fara a-l cunoaste? Cunoasterea presupune, insa, investitie si creativitate, metoda si perseverenta. Acesta este motivul pentru care Leo Burnett s-a angajat in mod activ in descoperirea oamenilor, consumatorilor, pe care vrea sa-i implice in procesul de construire de marci . Mai intai a facut-o prin LeoShe, iar acum prin LeoYouth”, a explicat Razvan Matasel, deputy managing director si head of planning Leo Burnett.

Brand-ul Leo Burnett se situeaza in fruntea clasamentului din Romania a programului Business Superbrands, acumuland cele mai multe voturi la toate cele patru arii de evaluare, reputatie & prestigiu, calitate, incredere si diferentiere pe piata. Agentia este considerata in urma evaluarii Superbrands ca fiind cel mai de incredere brand de business din Romania.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri F